Pikku-akuko ei-toivottu lapsi??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi pikku-aku asuu mummon luona sen sijaan,että elelisi äitinsä hortensian kanssa?? Oliko pikku-aku ei-toivottu lapsi, vai hortensia huono äiti???

Kommentit (15)

Vierailija

Tuskin.Ehkä hän vain vietti paljon aikaa Mummon kanssa.Esimerkiksi jos vaikka Hortensialla oli joitain matkoja ja muita...

Vierailija

No,pikku-aku asuu sen takia mummon luona koska kukaan muu ei käytä hortensiaa kuin Rosa.Ja melkein sama homma on ankanpoikien kanssa...

Vierailija

Olet oikeassa Rosa4tehwin Mummo ankan suhteen. Mutta yhdessä tarinassa pikku-Aku tulee mummon luo pikku-hannun synttärehin äitinsä kanssa, tai ainakin akun äiti on siellä ja isäki. Tarinassa kolmoistikliaisen merkki, 2. lehti 1998. no se on Rosan tekemä... Olen usein miettinyt asiaa. Ja itse en osaa sanoa mitään.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Muuten, kuten moni muukin Ankka-sukulainen, myös Hortensia on Barksin käsialaa. Joten näin teknisen virallisesti ottaenhan hän silloin on kuin onkin Akun äiti.

Luulenpa, että syy siihen, miksi piirtäjät laittoivat Akun niin usein oleskelemaan Mummon maatilalla oli yllättävän yksinkertainen. Mummohan oli tunnettu ja suosittu hahmo, joten hänen "maineellansa" oli helppo ratsastaa ja tehdä tarinoista helpommin kansaan uppoavia.

Ja tottahan on, että italialaisilla on vähintään vääristyneet kuvat Ankkojen sukulaissuhteista, joten en yhtään ihmettele heidän outoja paritus- ja asutusideoitaan.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Njoo, mutta kun se on saattanut mennä Kivekkään luo pilven päälle se ankanpoikien isä. Mutta katsos kun ehkä se johtuu italialaiste päähänpistoista.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Ulappakeiju. kirjoitti:Olet oikeassa Rosa4tehwin Mummo ankan suhteen. Mutta yhdessä tarinassa pikku-Aku tulee mummon luo pikku-hannun synttärehin äitinsä kanssa, tai ainakin akun äiti on siellä ja isäki. Tarinassa kolmoistikliaisen merkki, 2. lehti 1998. no se on Rosan tekemä... Olen usein miettinyt asiaa. Ja itse en osaa sanoa mitään.

Jep, ainakin tuo tarina kertoo Rosan näkemyksen Akun kasvattajasta. Ja veikkaisin myös, että sama oli Barksin kanta, kun Rosa kerran vastaavanlaisen tarinan teki.

Mutta voihan tuo toki olla vain yksinomaan hänen näkemyksensä, mutta Rosan tuntien epäilen...

Vierailija

Hämäyksen Hurrikaani kirjoitti:Tai miksi ankan pojat asuvat edelleen Akun luona? Isän sairasloma on tainnut vähän venähtää...

Jep onhan se vähän..

Vierailija

Sitä sopii miettiä... Ehkä tarinat ovat yksinkertaisesti hauskempia, kun Akun huoltajana toimiin hänen mumminsa äidin sijaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat