Tuhmuuksia aku ankassa..

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joskus akkaria lukiessa tulee vastaan hieman kaksimielisiä juttuja esim. pääsiäis aku ankassa aku etsii kädellään kirjahyllystä pääsiäismunaa, mutta tuijottaa iineksen takapuolta ja tokaisee: "kappas tuollahan taitaa pilkistää muna!" ovatkohan nämä jutut tehty tahallaan vaiko vahingossa?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Fauntleroy69 kirjoitti:Joskus akkaria lukiessa tulee vastaan hieman kaksimielisiä juttuja esim. pääsiäis aku ankassa aku etsii kädellään kirjahyllystä pääsiäismunaa, mutta tuijottaa iineksen takapuolta ja tokaisee: "kappas tuollahan taitaa pilkistää muna!" ovatkohan nämä jutut tehty tahallaan vaiko vahingossa?

mikä vuos ja missä numerossa se oli en muista

Vierailija

Fauntleroy69 kirjoitti:Joskus akkaria lukiessa tulee vastaan hieman kaksimielisiä juttuja esim. pääsiäis aku ankassa aku etsii kädellään kirjahyllystä pääsiäismunaa, mutta tuijottaa iineksen takapuolta ja tokaisee: "kappas tuollahan taitaa pilkistää muna!" ovatkohan nämä jutut tehty tahallaan vaiko vahingossa?

ettei oo sun oma keksimä juttu

Vierailija

se on 23.3.2005 aku ankassa tarina nimeltä pääsiäismunaus. toinen samanlainen esimerkki löytyy don rosan seikkailuista roopen 50-vuotis juhla seikkailussa. Karhukoplalainen on muuttunut millan taikasauvan avulla hannuksi(käyttää hannun vaatteita) ja kun taika raukeaa sattuu neiti näpsä pyörtymään koplalaisen nähdessään. Mikisikö? no siksi sillä eihän hannulla ole housuja...

Vierailija

Taidat itse ajatella niin. Olen lukenut kyseisen tarinan enkä huomannut siinä mitään kaksimielistä! Joten taidat vain kuvitella. Tai sitten sinulla on silmälasien tarve! Aku Ankka tuskin halventuisi moiseen.(Niin lehtenä kuin hahmonakin). Ja jos näin kävisi, en enää lukisi lehteä!

Vierailija

kyl mä sen rosajutun oon nähnyt. sitä paitsi sarjakuvassa musta ritari slurppaa jälleen, oli ruutu, jossa ankanpojat ja roope riisuivat arpin lusenea punastellen(tiirikoiden varalta) , ja lusenen öhm...haaravälin päällä oli kyltti, jossa luki"sensuroitu"

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat