Minkälaisista ankka-tarinoista pidätte???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ankka seikkailuja on monenlaisia, on pitkiä aarteen etsimisiä, rahasäiliön puollustamisia jne. itse pidän ehkä jopa eniten tarinoista joissa akusta on kehittynyt alansa arvostetuin ammattilainen ja hän niittää mainetta kunnes jokin tehtävä menee täysin pieleen ja aku joutuu lopettamaan uransa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

No, sellaiset jännittävät tarinat. Niitä on liian vähän.

Ja en ole koskaan muistaakseni nauranut niille tarinoille, sais olla jotain hauskaa joskus. Tai sit oon vaan semmonen tiukkapipo jota ei mikään naurata.

Vierailija

Fauntleroy69 kirjoitti:Ankka seikkailuja on monenlaisia, on pitkiä aarteen etsimisiä, rahasäiliön puollustamisia jne. itse pidän ehkä jopa eniten tarinoista joissa akusta on kehittynyt alansa arvostetuin ammattilainen ja hän niittää mainetta kunnes jokin tehtävä menee täysin pieleen ja aku joutuu lopettamaan uransa.

Mä pidän myös näistä sarjoista.Ne ovat myös kivoja, joissa Milla Magia vie ensilantin kumoamalla jonkin fysiikan lain(Don Rosan).

Vierailija

Oikeastaan olen kaikkiruokainen, mutta mainittakoon pitkät seikkailutarinat ja sellaiset missä Aku ja Roope ovat ulkomailla.

Vierailija

Pidän pitkistä seikkailuista joissa etsitään aarteita ja ovat muutenkin jännittäviä. Myös lyhyet stripit ovat välillä hauskoja.

Vierailija

Tykkään kaikenlaisista pitkistä tarinoista, esim. Rosan aarteenetsintä tarinoista tai Murryn pitkistä Mikki seikkailuista.

Vierailija

Urheilutarinat, pitkät seikkailut, mysteeri/kauhu ja fantasia. Kaikki muutkinon hyvii, mut noi on parhaita tyylejä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat