jos jotkut tekee tarinaa niin muut pistää sinne turhuuksia

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

turhat viestit pois aku ankka tarinoista

Kommentit (11)

Vierailija

Eihän tietenkään ole kiva että tarinoihin pannaan turhuuksia vaikka minun mielestä tarinoita onkin hieman liikaa.

Vierailija

Tarinoita tehdään joka päivä.Jos luokittelet tälläiset viestit turhiksi:"Tämä on turha keskustelu" niin olet väärässä.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Lasketaanko tuurhuudeksi esim. "Tämä on turha keskustelu. Tarinoita on liikaa" (tuo ei ollut kenenkään tekstistä poimittua. Keksin sen itse)?

Mun mielestä nuo ei oo turhia, koska tarinoita on liikaa.

Vierailija

Vaikka niitä olisikin liikaa, niin ei niihin silti tarvii mennä valittaa. antaisittte olla, kun ne on kerran jo tehty. Se on ihan yhtä turhaa mennä niihin vaan valittamaan tai tulla sanoo, et niit on ihan liikaa. Menisitte muihin keskusteluihin. Ei niitä kyllä enää tarvitsisi tehdä, kun niitä on jo aika paljon.

Vierailija

Äh, tämäkin aihe on väärällä aihealueella. Tarinoihin liittyvät keskustelut sarjat-kategoriaan. En haluaisi ilmoittaa tästä valvojille.

Vierailija

toropla kirjoitti:Vaikka niitä olisikin liikaa, niin ei niihin silti tarvii mennä valittaa. antaisittte olla, kun ne on kerran jo tehty. Se on ihan yhtä turhaa mennä niihin vaan valittamaan tai tulla sanoo, et niit on ihan liikaa. Menisitte muihin keskusteluihin. Ei niitä kyllä enää tarvitsisi tehdä, kun niitä on jo aika paljon.

Minua se ainakin ärsyttää, että joka foorumi on täynnä "tehdään tarina" juttuja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat