Millaisen rahasäiliön haluaisit???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Murtovarman tietenkin.

Sivut

Kommentit (51)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sellasen, jossa olis 9999999999999999999 kuutioeekkeriä! Siellä oli niin tiukat turvatoimet, että sinne pääsee vaan sormenjäljellään, ja siellä olin 10 vartijaa(2 Etuovella 2.Toimiston ovella 2.Rahalaarin ovella ja loput 4 Akkarisäiliön ovella) Ja Se olisi laatikkomainen, niinkuin Roope Ankan Rahasäiliö, mutta vähemmän kuluttava, ja siellä ei saa edes kynttilä palaa, jos kello on ennen 22.0:Nollaa ja toimisto olisi täynnä pöytiä, joissa on kaikennäköisiä kultakoristeita, seinillä riippuisi tauluja ja maassa olisi kymmeniä hälyttimiä, säteitä ja ansoja, puhumattakaan kultaisista lattialaatoista! Ulkoapäin Se näyttäisi jättimäiseltä kassakaapilta, mutta olisi vielä varmempi kuin tavallinen kassakaappi. Pihamaalla olisi tykkejä ja ansoja ja piikkilankaa.

Vierailija

ss kirjoitti:murto varman (täynnä akkareit)

En usko että akkareitasi ryöstetään vaikka ne ei olisikaan murto varmassa säiliössä.:):D

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Samanlainen kuin Roopella, ja siinä olisi puolet rahaa ja puolet akkareita. (koko ajan akkaripuoli täyttyisi ja rahapuoli pienentyisi, ja mistäköhän syystä?:)

Siitä että ostat rahoillasi akkareita.:^)

Vierailija

Samanlaisen kuin Roopella. Mutta se olisi unelmarahasäiliö. sillä siellä olisi eläintarha,jäätelökioski ja puistoja.

Vierailija

ENsiksi haluaisin saada Paljon rahaa sinne säiliööni! kolikoita paljon! Ja seteli nippuja! Säiliö olisi suuri ja murtovarma! Ja myös loistava lomapaikka! Jossa olisi uima-allas ja ym. :)

Vierailija

Murtovarman, joka olisi valmiiksi jo täynnä rahaa ja missä saisi sukellella rahojen keskellä, ja myös erillinen nurkkaus Aku Ankoille. :D

Vierailija

Varmaankin sen murtovarman, jos siis mulle ikinä muka käviski niin et saisin niin paljon rahaa et pitäis rahasäiliö rakennuttaa, mut eihän mulle niin käy...

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Samanlaisen kuin Roopella (täynnä rahaa valmiiksi)

Se kävisi minullekin, muuten en paljoa säästöpossua suurempaa rahasäiliötä tarvitsekaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat