Mitä mieltä olette tuleeko vielä uusia kultaryntäyksiä??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse en ehtinyt mukaan kultaryntäyksee tuleeks niit viel lisää??????

Sivut

Kommentit (21)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

N0 B0DY kirjoitti:Hei, kysykää toimotukselta, jos kiinnostaa tietää. Hopi, hopi nyt painamaan palute-nappia, ja sinne kirjoitatte kysymyksenne. Turha sitä Kultaryntäystä on täällä jauhaa.

Enpä voi lähettää palautetta, joten mielummin jauhan täällä.

Vierailija

Hei, kysykää toimotukselta, jos kiinnostaa tietää. Hopi, hopi nyt painamaan palute-nappia, ja sinne kirjoitatte kysymyksenne. Turha sitä Kultaryntäystä on täällä jauhaa.

Vierailija

miljoonantekijä kirjoitti:Itse en ehtinyt mukaan kultaryntäyksee tuleeks niit viel lisää??????

Tuskin tulee kultaryntäyksiä, mutta voi tulla joitain muita juttuja.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:Toivottavasti tulee. Silloin minä olin täällä vasta katseluoppilaana.

Hupsista. Äsken tämä ei näyttänyt, että tuo edellinen viesti olisi mennyt perille, mutta se olikin ja tuli nyt tuplana kun kirjoitin sitten uuden.

Vierailija

Toivottavasti tulee uusi, kun pääsin aloittamaan viime kerralla vähän jäljessä. Toivottavasti ei kuitenkaan kesälomalla, kun on paljon muutakin ohjelmaa...

Vierailija

Mun mielestä se Pitsisinkki (kattokaa tietolaarista) oli löytäny jotain uusia kultaesiintymiä, että kyllä saattaa tulla uus kultaryntäys mut en oo ihan varma ku Pitsisinkistä ei oo kuulunu mitään uutta...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat