TM Kelmien kerho.

Vierailija

Aiotteko ostaa tuon kyseisen Taskarin teemanumeron?Itse en tiedä, koska tilasin västikkäin Ankantekijät 1.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

ostin eilen mut en lue vielä koska mulla on yli kivien ja kantojen näköispainos lukematta ja ostin myös divarista oppia ikä kaikki ja sain mun tädiltä muutaman taskarin

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:

ankka313 kirjoitti:Tottakai ostan!Mut oli aika kallis 5,90e,eilen kun kävin kaupassa niin yllätyin ku siellä oli teemanro 17 tullut jo..Eilen en kuitenkaan sitä vielä ostanut..Oli muuten hieno kansi siinä! :D

Oli hieno kansi, ostinkin sen teemanron 17 ja myös samalla Iines-taskarin. Olipa kiiltävät sivut, mutta aika törkee hinta..

Mikä sen Iines-pokkarin hinta oli?

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

adz kirjoitti:

ankka313 kirjoitti:Tottakai ostan!Mut oli aika kallis 5,90e,eilen kun kävin kaupassa niin yllätyin ku siellä oli teemanro 17 tullut jo..Eilen en kuitenkaan sitä vielä ostanut..Oli muuten hieno kansi siinä! :D

Oli hieno kansi, ostinkin sen teemanron 17 ja myös samalla Iines-taskarin. Olipa kiiltävät sivut, mutta aika törkee hinta..

Maksoi 6,90.

Vierailija

Tottakai ostan!Mut oli aika kallis 5,90e,eilen kun kävin kaupassa niin yllätyin ku siellä oli teemanro 17 tullut jo..Eilen en kuitenkaan sitä vielä ostanut..Oli muuten hieno kansi siinä! :D

Vierailija

Niin kallis oli.Tekisi mieli ostaa, mutta en viitsi koska maksoi aika paljon ja tilasin jo uuden kovakantisen.(Olen aika pihi vaikka rahaa löytyy yli tonni niin en siltikään viitsi ostaa.

Vierailija

Mac Ducky taidat olla mun sukulaissielu ;) Sama juttu,että vaikka rahaa löytyy,niin oon aika saita,yritän eka löytää ne jostai divarista halvemmalla,ja sitte jos ei löydy,niin viiminen vaihtoehto on ostaa ne kaupasta kalliilla..

Eikös tuo Ankantekijät 1 ollut jtn 20e +pk??

Mä aattelin ostaa ankkalinnan kaupasta sellasen nahkakantisen ankantekijät 4 kirjan,missä on Rotan nimmari,vaikka vähän kyllä hinta hirvittää (65e +pk)......

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

adz kirjoitti:

Maksoi 6,90.

Huih! Ja niin vähän sivujakin. Taidan ostaa vain sen ykkösen.

Vierailija

tottakai ostan! kerään taskareita ja mulla on ne kaikki, ja myös teemanumerot, en jätä kokoelmaani niin isoa reikää! :) :S

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat