Don Rosa is the best!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keno Don Hugo Rosa on maailman paras piirtäjä!! :')

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Don Rosa on maailman paras ankka-piirtäjä!!!:) Sillä on parhaat sarjat... Mun lempparit on Kirje kotoa ja Musta Ritari:D Mutta mä inhoan Willianm Van Hornia!! Anteeks kaikile jotka tykkää siitä, mulle ei vaa kolahda... Sen tyyli ei oo jotenkin... Sillee...:D Mut Don Rosa ja Carl Barks on mahtavia! William... No jaa, kyl sitä lukee:) Ei vaa oo lemppari... Kommentoikaa!!!

Vierailija

Mä tykkään Don Rosaasta eniten, sillä nyt on hyviä tarinoita ja hyvä piirrustustaito. :D

Carl Barks tulee heti perässä. :)

Vierailija

Chippy kirjoitti:Don Rosa on maailman paras ankka-piirtäjä!!!:) Sillä on parhaat sarjat... Mun lempparit on Kirje kotoa ja Musta Ritari:D Mutta mä inhoan Willianm Van Hornia!! Anteeks kaikile jotka tykkää siitä, mulle ei vaa kolahda... Sen tyyli ei oo jotenkin... Sillee...:D Mut Don Rosa ja Carl Barks on mahtavia! William... No jaa, kyl sitä lukee:) Ei vaa oo lemppari... Kommentoikaa!!!

Täällä on jo Don Rosa fan club, kirjoita sinne äläkä tee uusia keskusteluja!

Vierailija

Chippy kirjoitti:Don Rosa on maailman paras ankka-piirtäjä!!!:) Sillä on parhaat sarjat... Mun lempparit on Kirje kotoa ja Musta Ritari:D Mutta mä inhoan Willianm Van Hornia!! Anteeks kaikile jotka tykkää siitä, mulle ei vaa kolahda... Sen tyyli ei oo jotenkin... Sillee...:D Mut Don Rosa ja Carl Barks on mahtavia! William... No jaa, kyl sitä lukee:) Ei vaa oo lemppari... Kommentoikaa!!!

Don Rosa on paras ja Bernado ja Ferioli huonoimmat!

Vierailija

Mäkin tykkään Don Rosan sarjoista. Ne on tosi hyviä:D William Van Hornista en tykkää...:( Luin just sen Kirje kotoa tarinan. En tiiä mikä on lemppari kun kaikki on hyvii;)

Vierailija

Mä rakastan Don Rosaa!Se on ihan paras.Mun lempisarja on musta ritari.Olen lukenut sen ainakin viiteen kertaan:).

Vierailija

Anteeksi.Unohdin mainita että tykkään myös hirveästi Don Rosan sarjasta Jos metsään haluat mennä nyt.Se on todella hyvä.

Vierailija

Sorry en oo kanssanne samaa mieltä siitä,että Rosa on paras (koska Barks on paras!),mutta kyllä Rosalla jotai hyviä tarinoita on!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat