Kesäkuun palkintotehtävä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Missä kesäkuun palkintotehtävä viipyy? Äsken kovalla vaivalla etsin oikean vastauksen, ja sit huomasinkin et en voikkaan vielä vastata siihen..

Sivut

Kommentit (16)

Jansku_92 kirjoitti:Missä kesäkuun palkintotehtävä viipyy? Äsken kovalla vaivalla etsin oikean vastauksen, ja sit huomasinkin et en voikkaan vielä vastata siihen..

Mäkin oon jo löytänyt vastauksen.Voihan sen lähettää postissakin mutta posti on niin hidas netillähän se menee heti sinne:)

Vierailija

Voisko joku oikeesti kertoo miten sinne pääsee tietokoneella siis sinne minne sen oikeesti kuuluis tulla (tyhmä kysymys, mut kun en oo ihan 100% varma)

:@

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

HÄ?? Aku on tullut ja mä oon tyytyväinen, lähetän etanapostilla ku menee kolme päivää ja pitää vaihtaa kaiken maan osoitteet ja laittaa koneeseen kaikki mahdolliset suojat ja muuta..

Vierailija

Eiköhän se koht'puoliin selvii kun ei tullut uutta Akkaria viel tänäänkään niin ei osaa sanoa mitään, ehkä joku tietää.

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Ihmettelin samaa,mut voihan siihen vastata postikortillakin jos on niin kiire...

:D Eipä tässä oikeestaan mikään kiire oo, mut kun satun olee vaan vähän laiska ja ois mukavaa laittaa vastaus menemään, nyt kun on vielä Aku-Ankka käden ulottuvilla ja samaan aikaan tietokoneella ;D

Vierailija

Jansku_92 kirjoitti:Missä kesäkuun palkintotehtävä viipyy? Äsken kovalla vaivalla etsin oikean vastauksen, ja sit huomasinkin et en voikkaan vielä vastata siihen..

Samaa minäkin ihmettelin.

Vierailija

No niin nyt pääsin vastaamaan kesäkuun kilpailuun, lehti tulikin eilen ja löysin heti vastauksen, lykkyä äykkyl vaan! :D :D

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat