Miksi synttärionnitteluita ei tullut?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ensinnäkin onneksi olkoon!! :):):):):) Ja toisena, jos siinä oli isäsi e-mail osoite niin sit se varmaan meni sinne.

Kommentit (13)

Vierailija

Silloin kun rekisteröydyin raksitin profiilissani kohdan "Minulle voi lähettää synttärionnittelun sähköpostiini", mutta minulla oli eilen synttärit eikä mitään ei tullut sähköpostiini. Miksi näin kävi? Onko teillä kokemuksia? Ja vielä viimeinen kysymys, olisiko se voinut mennä isäni sähköpostiin?

ouppi kirjoitti:Silloin kun rekisteröydyin raksitin profiilissani kohdan "Minulle voi lähettää synttärionnittelun sähköpostiini", mutta minulla oli eilen synttärit eikä mitään ei tullut sähköpostiini. Miksi näin kävi? Onko teillä kokemuksia? Ja vielä viimeinen kysymys, olisiko se voinut mennä isäni sähköpostiin?

Mulla ei ole vielä kokemusta siitä.Paljon onnea sinulle omasta pulestani:):):):):):);)

Vierailija

ouppi kirjoitti:Silloin kun rekisteröydyin raksitin profiilissani kohdan "Minulle voi lähettää synttärionnittelun sähköpostiini", mutta minulla oli eilen synttärit eikä mitään ei tullut sähköpostiini. Miksi näin kävi? Onko teillä kokemuksia? Ja vielä viimeinen kysymys, olisiko se voinut mennä isäni sähköpostiin?

Onneksi olkoon! :) Jos oot laittanut isäsi sähköpostiosoitteen niin kysys isältäsi onko tullut, mutta tääl moni sanoo ettei oo tullu mitään, mistähän johtuu.

Vierailija

Onnea kaikille keillä oli synttärit!!!Toi synttärionnittelujuttu on varmaan huijausta,mäkään en saanu sellasta sillon kun mulla oli synttärit :I

Vierailija

mulle ei tullu vaik täytin 9.5 kolmetoist ja laitoin kun rekisteröidyin et voi lähettää sähkösen onnittelukortin. no ei kellekkään muullekkaan oo tullu. Outo juttu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat