aku ankka universumin sankari

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

omistato sinä kyseisen pelin? minä omistan! tänne siitä pelistä voi kertoa vapaasti kommentteja :) :S

Sivut

Kommentit (101)

Vierailija

paatu2 kirjoitti:omistato sinä kyseisen pelin? minä omistan! tänne siitä pelistä voi kertoa vapaasti kommentteja :) :S

Kyllä! Omistan tuon pelin ja olen mennyt sen aika monestikin läpi :)

Pelin grafiikka on hieman huono, ja Hannun aikakisa ei ollut kummoisempi. Hieman haastavempia tehtäviä olisi voinut olla, ja Merlocin linnaan olisi voinut keksiä jotakin erityista :D Mutta jos tuolle pelille pitäisi arvosana antaa niin se olisi joku 7½ tai 8 välillä. Suosittelen pelaamaan^^

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minulla on se ja olen päässyt läpi. Kaikkia pukuja en vain millään jaksa kerätä. Lisäksi pelissä on joku bugi...

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Mahtava peli! Olen pelannut sen muutaman kerran läpi, mutta on sen jälkeen jäänyt kaapinhyllylle pölyttymään.:D

Vierailija

Todella hyvä peli... sain sen joskus vuosituhannen alussa PC:lle. Se oli ihan tajuttoman hyvä, vaikka hahmosuunnittelu oli aika epäloogista. Ainoat tutut hahmot olivat Aku, Hannu, Pelle, Iines, Milla, Karhukopla, pojat. Olisin toivonut enemmän tavaraa lehdestä.

Muistaakseni pelissä piti kerätä jotain tähtiä ja Milla Magia oli hankala vastus. Pääsin pelin sentään läpi.

Tosin Animaatiot on väärä paikka tälle pelille... :S

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat