Mikä on lempi Barks ja Rosa tarina?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun on varmaan Barksilta Karkkeja ja kepposia ja Rosalta Sammon Salaisuus sekä Roopen elämänkertasarja.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Tämä oli sellainen kysymys, että jos sitä ei olisi täällä ollut, olisin laittanut sen tänne itse.

Barkseista henkilökohtainen lempparini on (edelleenkin) se sama, jonka nimeä en muista. Se se kuitenkin on.

Rosan tuototkista rakastan kaikkia, mutta 'Musta ritari', K.A.S.V.A.T.U.S.O.P.P.I.A, Kadonneen kirjaston vartijat sekä Kolmoistiklaksen merkki ovat juuri niitä, joita jaksan aina lukea.

Myös osa Rosan ei-ankka tarinoista on tullut luettua englanniksi. :D

Vierailija

En oo kyl iha varma mut mitä nyt heti tulee mieleen nii Barksilta varmaa Se parhaiten nauraa... ja Rosalta Teidän Majestettinne Roope Ankka.

Vierailija

Öh... Niitä on aika paljon.

Barks: Vanhan linnan salaisuus, Aku Ankka & Zombi, Vaskervillen koira, Takaisin Klondikeen, Puhuva koira jne. Niitä on oikeasti niin paljon etten osaa päättää mitkä ovat parhaita (etenkin kun olen aivopessyt itseäni viime viikkoina lukemalla hirveät määrät Barksin tarinoita), mutta nuo tulivat nyt ekana mieleen.

Ja sitten Rosalta:

Kaikkein mieluisin lahja, Yukonin sydämet, Kirje kotoa, Elämä ja teot-sarja (sekä I että II osa), Temppeliherrojen kätketty kruunu... Tykkään melkein kaikista Rosankin tarinoista.

Vierailija

Hmm... Enpä oikein Barksilta tiedä, kaikki on ihan hyviä. Rosalta niitä on niin paljon, ettei osaa päättää... ( HETKINEN!!! Oliko jäyhäjököttäjä Barksin? Jos oli, niin se on paras!!! Siitäkin on kaks vuotta ainakin ku oon viimeks lukenu, niin en muista :S ) Rosan parhaita on varmaankin ne Roopen elämänkerrat, Kymmenen avataran aarre, sitte ne missä se ettii sitä aarretta sieltä sen vanhasta sukulinnasta... Yks osaset Rosat ei oo niin kivoja, just tuommoset pidemmät on kivoja :)

Vierailija

Barks: Aku Ankka Korvatunturilla ja monet muutRosa:Hämäyksen hurrikaani,Kymmenen avataran aarre, sammon salaisuus ja White Agony Creekin vanki

Vierailija

Jaaha. Molemmilla on loistavia tarinoita mutta jos pitää valita joku tietty molemmilta niin se olis luultavasti sitten "Rahat vai kolmipyörä" (Barks) ja "Talon kokoinen vastustaja". (Rosa)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat