Onko Don Rosa pelkkä matkija

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko Don Rosa sinun mielestäsi pelkkä matkija?Tai onko hän sinun mielestäsi huono piirtäjä?Minullakin on oma mielipide: EI!

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Don Rosa on taitava piirtäjä, joka hyödyntää Barksin materiaalia ihan uusiin ulottuvuuksiin, eikä hän nyt varsinaisesti matki tai siis kyllähän kaikki Ankka-piirrtäjät matkivat toisiaan käyttäen samoja hahmoja ja juonipohjia.

Vierailija

Onhan hän ottanut Barksilta ideoita omiin tarinoihinsa,mutta ei hän pelkkä matkija ole,hänellä on ollut paljon hyviä omiakin ideoita..Ja hänhän käsikirjoittaakin itse tarinansa!

Vierailija

Hyvä että olette sitä mieltä että Don Rosa ei ole matkija.Olen itse aivan samaa mieltä.Tuli vain mieleen että mitä mieltä te olette asiasta.(Don Rosa muuten on minun lempi piirtäjäni.)

Vierailija

Mistäs himputista oot päähäs saanu että Rosa on matkija ? Tykkään hirmusesti siitä että hän piirtää hauskoja pieniä yksityiskohtia. Kuuluu suosikkeihini, heti Barksin jälkeen ((:

Vierailija

Ei ole matkija, hän on paras piirtäjä ja hänen tarinoitten "jutut" perustuvat vain yleensä barksin tarinoissa olleisiin asioihin, kuten Roopen nuoruus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat