Jos olisit Aku Ankka miten ruinaisit Roope-sedäldä rahaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jotenkin

Kommentit (15)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

Rooperelaa98 kirjoitti:Jotenkin

Onpas hyvä vastaus. Olet ilmeisesti mitalien perässä. Ruinaisin rahaa itse hmm... sanoisin, että jos annat satasen saat ilmaiset ruoat Akulta seuraavan kuukauden ajaksi.

Toi on aika hyvä. Mä en oikein itse tiedä, jotenkin ovelasti pitäisi...

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Rooperelaa98 kirjoitti:Jotenkin

Onpas hyvä vastaus. Olet ilmeisesti mitalien perässä. Ruinaisin rahaa itse hmm... sanoisin, että jos annat satasen saat ilmaiset ruoat Akulta seuraavan kuukauden ajaksi.

Vierailija

No, minä ainakin olettaisin, että Roope ei anna mitään, mutta jos tuinaisin niin varmaan olisin vaan ystävällinen ja huomaamatta ehdottaisin sitä.

Vierailija

Nyt täytyykin keksiä jotain vähän epätodennäköisempää juonittelua, mitä Aku tuskin käyttäisi^^

Juoni 1. Pukeituisin Kultu Kimallukseksi, ja pyytäisin Roopelta vain rahaa. Kyllähän Roope-kultsi antaa tytölleen rahaa:D

Juoni 2. Kirjoittaisin tekaistun sopimuksen, johon pyytäisin Roopelta allekirjoitusta. Totta kai, olisin laittanut alareunaan pienen pienellä präntillä, että Roope joutuu antamaan minulle kympin tai pari käteistä. Tosin vanhana visukinttuna, Roope olisi varmaankin tarkistanut paperin, ennen kuin lykkää siihen nimensä.

Otsikon kirjoittajalla on selvästikkin ollut nuha, eihän setää muuten kirjoiteta sedä:)

Vierailija

a.Opettelisin Akuna hypnotisoimaan, ja käyttäisin taitoa Roopeen jotta heltyy kukkaronnyörit.

b.Sanoisin sijoita pari satkua saat hyvän katteen. Esim.päivällinen per päivä kk:n ajan.

c.Laittaisin veljenpoikani asialle.

Ja Roope saisi ilmaista mainetta, sillä se julkaistaisiin lehden etusivulla.

Vierailija

Olisin ystävällinen, mielin kielin ja todella mairea. Sanoisin: -Setä, etkö voisi lainata minulle hieman rahaa, vain vähän, sen verran, että saan poikapolot ruokittua? Jos hän ei antaisi, jatkaisin maannittelua...

Vierailija

Varpu kirjoitti:Olisin ystävällinen, mielin kielin ja todella mairea. Sanoisin: -Setä, etkö voisi lainata minulle hieman rahaa, vain vähän, sen verran, että saan poikapolot ruokittua? Jos hän ei antaisi, jatkaisin maannittelua...

Just näin.

Vierailija

Syöttäisin Roopelle pari nukahdus pilleriä ja sillä aikaa, kun Roope vetelisi sikeitä niin vohkisin pari säkkiä seteleitä ja lähtisin ajan yli Meksikoon. (Vitsi)

Vierailija

Ehkä suostuisin lähtemään parille aarteenetsintäreissulle, jos Roope antaisi vaikka parisataa euroa. Joku ovela tapa sen kyllä pitäisi olla...

Vierailija

Disney-fani kirjoitti:Ehkä suostuisin lähtemään parille aarteenetsintäreissulle, jos Roope antaisi vaikka parisataa euroa. Joku ovela tapa sen kyllä pitäisi olla...

jep ovelasti sen täytyy tapahtua, jos vaikka aku käännyttäisi kaikki roopea vastaan koska tämä ei maksa alaisilleen palkkaa niin koko ankkalinnan kaupunki boikotoisi roopea eikä ostaisi roopen tuotteita niin eiköhän se maksaisi mukisematta akulle että saa kansalaiset taas puolelleen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat