Oliskohan aikasko kivaa olla Hannu Hanhi tai Roope-setä?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Roope-sedällä on paljon rahaa,mutta Hannu Hanhi on onnekas.

Kommentit (11)

Vierailija

En olisi kumpikaan, koska on se aika rasittavaa jos voittaa jotain eikä ees osallistu siihen kisaan, eikä ikinä opi mitään. Ja en haluis olla Roope, koska oon huono säästää ja Karhukoplan ja M.Magian takii.

Vierailija

Vaikka Roope on mielestäni hahmona kiinnostavampi olisin itse mieluummin Hannu, koska Hannu selviää aina kaikesta onnellaan, kun taas Roope joutuu aina murehtimaan rahojensa turvallisuutta ja Millan ja Karhuveljesten hyökkäyksiä.

Vierailija

Oisha se aikas kivaa olla vaikka Roope, kyllä Hannuki käy paremman puuttes, voisi ainakin jonkinaikaa kivaa olla kun voittais joka arpajaisis. Siis jonkinaikaa, sitten oisi varmaan yhtä kypsä-:D

Vierailija

Magic Cape kirjoitti:Vaikka Roope on mielestäni hahmona kiinnostavampi olisin itse mieluummin Hannu, koska Hannu selviää aina kaikesta onnellaan, kun taas Roope joutuu aina murehtimaan rahojensa turvallisuutta ja Millan ja Karhuveljesten hyökkäyksiä.

Nyt olen Magic Capen kanssa täysin samoilla linjoilla. Vastaukseni olisi ollut jokseenkin samanlainen, joten en sitä kirjoita itse, koska sen voi lukea yltä...

Vierailija

No en varmasti haluaisi olla joku vainoharhainen kihtiä kärsivä saituri enkä omahyväinen, ilkeä ja ruma suupaltti!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat