Miksei akudo mitaleja näy ankkaprofiilissa??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moniko on saanut mitalin akudossa mutta se ei näy ankkaprofiilissa?? Mä oon ja se ei todellakaan näy.

Kommentit (15)

Vierailija

Lainaus:
Re: RE:Miksei akudo mitaleja näy ankkaprofiilissa??

akkari69 - 14.02.10 08:48 (ID 465101) Minulla kyllä näkyy, vilkaiskaapa vaikka profiiliani. -akkari69- asiattomien viestien aatelia vuodesta 2009!

Onnea, akkari69! Minä kyllä olen monta kertaa yrittänyt läpäistä Akudoa, mutta ei onnistu. Minulle se ei ole niin helppoa, mutta onnittelen kuitenkin akkari69: ää! Itse en ehkä ikimaailmassa tule saamaan Akudosta mitalia.

Vierailija

Lainaus:
Miksei akudo mitaleja näy ankkaprofiilissa??

AkutykkääIineksestä - 14.02.10 10:32 (ID 465225) Olipa nyt niin viisasta nostaa melkein kahta vuotta vanhaa topicia... -ATI

Olen etsinyt sinua vähän aikaa ATI/AkutykkääIineksestä. Minua näet luullaan/huhun mukaan sinuksi joka lähti MRAalta(=Merakastammeankkalta) Eli voitko todistaa että minun Salainen AA.fin palveli(j)a profiilini ei ole sinun tekemäsi. Pyydän että sanot totuuden joka on minulle ilmiselvä. Toivon että kuuntelet omatuntosi ääntä jos näet ja vastaat viestiini. PS. Pyydän sinua vastaamaan tähän siksi että pääsen irti tästä ATI huhusta. Anteeksi vaikka viestini ei liity tähän topiciin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat