Oletteko huomanneet seuraavaa vikaaa taskarin teemassa kelmienkerho?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ostin tämän teemataskarin ja koska ei ennen sellaista ollut silmääni sattunut (elikkä siis näkynyt)niin ihmettelin vain vähän jokseenkin tyhjää kantta jossa oli vain tiiliseinän kuva ja valkoinen läikkä.Seuraavana päivänä näin kaupassa samanlaisen taskarin ,mutta siinäpä olikin hieno hologrammi kannessa.Ensin ihmettelin että minkäs ihmeen "feikki" taskarin olin mennyt ostamaan,mutta kun vähän sitä tutkailin niin huomasin,että liima olikin vain pettänyt hologrammista .Haluaisin vain tiedustella onko tällaista ongelmaa esiintynyt muilla,sillä minulla kerta oli ensimmäinen.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Muuten unohdin aikaisemmassa viestissäni sanoa, että kaupassa josta ostin kyseisen taskarin oli kaikista kelmienkerhoista hologrammit kadonneet. Joten en aavistanut jonkun pässinpään sitä siitä pois ottaneen.

Vierailija

Tuura100,menitkö vahingossa ostamaan kirjan,josta joku pässinpää oli repinyt hologrammin irti???On ne kyllä aika heikonlaisesti siinä kirjassa kiinni,mutta ei niitä tarvitse hiplata,niin kyllä ne siinä pysyy...

Vierailija

pitäs hommata se teemanumero:) kaupassa kyllä näin ja katoin niin oli siinä se hologrammi aika löyhästi kiini:(

Vierailija

Mä ostin sen kirjan tänään ja huomasin kotona että se hologrammi on siinä vain liimalla kiinni ja nyt tiedän että sitä pitää käsitellä varoen ettei se irtoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat