onkonko kellään taikis sarjakuvia {taikiksella tarkotan taikaviittaa}

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

siis onko eikä onkonko ja en tarkota taikaviitta 2000 tai taikaviitta saagaa vaan niit tavallisii ja mulla on 1

Sivut

Kommentit (25)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Buhuu! :I Ei ole TK lehtiä, mutta antaisin melkein mitä vain jos saisin ne! Tietääkö kukaan missä niitä olis ehkä myytävänä!

Olin vasta 2 vuotta kun niitä ilmestyi, mutta kiinostus tuli vasta

vanhempana! Bääh! Olisiko mitenkään mahdollista vielä pidellä

sellaista käsissään ilman että se olis kirjastosta lainattu?

Odotan ilolla vastausta? Tämän takia nimimerkkini on "taikisfani"

Olen lukenut kaikki paitsi "operaatio vulkaanuksen" ja "varjojen mailta". Näin vasta haaparannan hampparibaarissa ruotsinkielisiä,

Mutta en ehtinyt tutustua tarkemmin.

Eli, olisko Taikaviitta 2000:taa myytävänä missään. Ei väliä minkä kielinen.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Mitä julkaisua tarkoitat,jos et tarkoita taikaviitta2000 -sarjaa??Suomessa ei ole ilmestynyt muita taikisjulkaisuja kuin taikaviitta 2000!!Mulla on kyllä taikislehtiä (taikaviitta2000) esim. ajan vangit..

Vierailija

aaro hanhi kirjoitti:mun lehessä ei lue kyllä taikaviitta 2000

Hmm... Tarkoitatko tuolla erästä B-numeroa joka ilmestyi joskus 2000-luvun alkupuolella? Siinähän on kolme tarinaa, joissa kaikissa ankanpojat tietävät Akun olevan Taikaviitta, eikö vain? Jos näin on, minulla on se.

Vierailija

taikisfani kirjoitti:Buhuu! :I Ei ole TK lehtiä, mutta antaisin melkein mitä vain jos saisin ne! Tietääkö kukaan missä niitä olis ehkä myytävänä! <br />

Olin vasta 2 vuotta kun niitä ilmestyi, mutta kiinostus tuli vasta<br />

vanhempana! Bääh! Olisiko mitenkään mahdollista vielä pidellä<br />

sellaista käsissään ilman että se olis kirjastosta lainattu?<br />

Odotan ilolla vastausta? Tämän takia nimimerkkini on "taikisfani"<br />

Olen lukenut kaikki paitsi "operaatio vulkaanuksen" ja "varjojen mailta". Näin vasta haaparannan hampparibaarissa ruotsinkielisiä,<br />

Mutta en ehtinyt tutustua tarkemmin.<br />

Eli, olisko Taikaviitta 2000:taa myytävänä missään. Ei väliä minkä kielinen.

näin myrtsin divaris

Vierailija

Olin onnekas ja pienenä poikana tämmöisen TK:n nappasin eräästä kirjakaupasta. Lehden nimi on: Syvä hengitys. Maksoi 29 markkaa.

Vierailija

On kaikki vuodelta 1999! 2000 vain Mystikko, Kronorikko, Pimeän puolella, Operaatio vulkanus ja Varjojen Mailta. Evronien Hyökkäys on paras! Muuten, taikisfani! Mä oon nähny kaikki vuoden 24 lehtee yhes pakkaukses mut se maksaa tosi paljon eikä niitä myydä erikseen! Rahan tuhlausta kun haluun vaa 6.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat