vitsiniekka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mies ja rouva olivat kirkossa. miehellä oli kauhea nälkä. vatsa kurisi niin että rouvakin sen varmaan kuuli. sitten mieheltä pääsi iso pieru ja rouva oli pyörtyä häpeästä. sitten mies kuiskaisi rouvan korvaan: sanokaa vaan minun syykseni.

Kommentit (10)

Vierailija

Mikko M kirjoitti:Tietyllä tavalla positiivinen, mutta myöskin silmittömän negatiivinen aihe. Aihe on väärässä kategoriassa, mutta tällaiselle aiheelle tosin ei ole omaa kategoriaa näillä keskustelualueilla. Tämä foorumi kaipaa "Yleiset keskustelut"-kategoriaa. Saa nähdä miten tälle käy. En edes jaksa laittaa valvojille viestiä, saavat itse löytää tämän aiheen. En osaa sanoa mikä tällaisen aiheen kohtalo kuuluisi olla. Sisältö nimittäin ehti jo mennä vähän överiksi, mutta ei tämä varmaan kenellekään haitaksi ole.

Ehti mennä kyllä aika överiksi oot oikeassa!

Vierailija

Tietyllä tavalla positiivinen, mutta myöskin silmittömän negatiivinen aihe. Aihe on väärässä kategoriassa, mutta tällaiselle aiheelle tosin ei ole omaa kategoriaa näillä keskustelualueilla. Tämä foorumi kaipaa "Yleiset keskustelut"-kategoriaa. Saa nähdä miten tälle käy. En edes jaksa laittaa valvojille viestiä, saavat itse löytää tämän aiheen. En osaa sanoa mikä tällaisen aiheen kohtalo kuuluisi olla. Sisältö nimittäin ehti jo mennä vähän överiksi, mutta ei tämä varmaan kenellekään haitaksi ole.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat