Onko teidän mielestä Iines lehti turha?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kyl se ehkä vähän on turha

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Ei missään nimessä ole turha! Itse olen luekellut sitä jonkin verran ja olen pitänyt kovasti mutta ei se aku Ankkaa koskaan voita!

(Ja tämä viesti on minun 80 eli saan kekustelumitalli kaksi,,,kohti ykköstä mennään hurjaa kyytiä!)

Vierailija

on turha. aluksi se oli kiva, mutta nykyään siitä on poistettu kaikki ekstrat(mm.lautapelit, tarrat, kortit tai sarjakuvaliite) ja siinä julkaistaan välillä samoja sarjakuvia kuin vanhoissa iineksissä. mutta hinta ei laskenut laadun mukana. pidin siitä kyllä aluksi, kunnes se muuttui huonommaksi. lakkasin sitten ostamasta sitä. ennen kirjoitin kalenteriinikin uuden iineksen ilmestymispäivän. nykyään ostan roope-setiä. niissä on sentään jotain vähän iinesmäisempää kuin muissa. aku ankka-lehtikin kyllä kävisi, mutta sitä ei myydä missään kaupassa minne pääsisin, ja se on kokoonsa nähden kallis, ja kallistuu koko ajan. olenkohan aika nirso, kun kaikki tuntuvat liian kalliilta, roope-setiäkin ostan vain kirpputorilta, alennuksesta, ja jos siinä on jotain erityisen hyvää.

Vierailija

En ole lukenut, joten en sano mitään paitsi on hyvä, että on tehty Iineksellekin oma lehti. Tuleeko Iines, joka kuukausi?

Vierailija

Minusta Iines ei ole turha lehti. Itse ostan sitä aina kun se ilmestyy ja tarinat joita siinä julkaistaan ovat todella hyviä!

Vierailija

En oo koskaan lukenu... Mut kyl mieluummi Akkari. Iinas on sellanen ehkä enemmän tytöille suunnattu lehti. Pitäs kai joskus kokeilla.

Vierailija

en ole lukenut mutta on kai se tarkoitettu vähän enemmän tytöille joss siinä on jotain testejä.eli ei kai se mikään järjin turha ole

Vierailija

reizen kirjoitti:En ole lukenut, joten en sano mitään paitsi on hyvä, että on tehty Iineksellekin oma lehti. Tuleeko Iines, joka kuukausi?

Ehei.Se tulee joka toinen kuukausi,siis Iines.Iines on melko hyvä että turha se on vain pikkiriikkisen.Ja esim.Akua voivat lukea aikuiset,joten miksi vain pojat saavat lukea Akkaria?Siinä melkoinen pähkinä purtavaksi.terv.Remy23

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat