Tänne kaikki,ketkä aikoo tosissaan kerätä KAIKKI Suomessa ilmestyneet Aku -julkaisut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä ainakin aion!!Ja muistaakseni myös ainakin Ankkarock ja AKUHULLU97 aikovat...Onko muita ketkä aikovat???

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Onhan se vaikeaa,mutta aion silti kerätä,esim. Barksin kootut on aika vaikea saada,mutta mulla on niitä jo 2 kpl

Vierailija

Oishan se mukavaa, mutta aika mahdotonta, ellei ole todella paljon rahaa ja tiedä jotain ankka keräilijää joka on myymässä kokoelmansa. Ja pitää olla iso talo, jotta kaikki mahtuu. jos se on mahdollista, niin minäkin haluaisin.

Vierailija

Se olisi kivaa, mutta aika mahdotonta, koska niitä julkaisuja tulee koko ajan lisää, ja se vaatisi aika paljon rahaa. Kerään kuitenkin niin paljon kuin pystyn.

Vierailija

Jes!!Hyvä että löytyi muitakin tyyppejä kuin minä ketkä aikovat kerätä kaiken!!Ja sulla on hieno kokoelma Dx69!!

Vierailija

Itse en kaikkia julkaisuja ole keräämässä mutta ensimmäiset numerot jokaiselta vuodelta.

Tällä hetkellä on kasassa jo vuosien 1952-2008 ensimmäiset numerot ja täten myös kaapissani on aito ja alkuperäinen aku ankan ensimmäinen numero. Myös ensimmäinen taskarin teemnumero löytyy ja ensimmäinen taskukirja. Kaikki taskukirjat myös löytyy. Myös Sarjisextrat löytyvät kaikki. Kokoelma on melkein täydellinen mutta muutamia vielä uupuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat