Mitä uudistaisitte nettisivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mää ainakin haluaisin uusia pelejä, koska nykyiset on ihan jostain muualta. Ainoot hyvät pelit on trampoliinipomppaus, vai mikä se oli ja se sudenpentujen nimi juttu.

Sivut

Kommentit (24)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Janne95 kirjoitti:Lisää pelejä ja yleinen keskustelupalsta.

Yleinen keskustelu palsta on lähiaikoina tulossa eli ainakin toinen toiveistasi toteutuu. Uskoisin, että pelejäkin saadaan piakkoin lisää.

Vierailija

Turha tässä on mitään uudistaa kun vastahan tuli suuret muutokset. Ennemminkin parannuksia vanhoihin ja eritoten ärsyttävien bugien korjaus heti paikalla.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sudenpentuarvonimi pitäisi saada laitettua profiiliin, samoin kuin pelien bugit tulisi poistaa. Kunnon hakutoiminto keskusteluihin, jos vaikka uusia keskusteluja tulisi vähemmän. Sivut auki 24/7, tai ainakin myöhempään illalla. Omavalintainen profiilikuva joko omista tiedostoista tai linkitettynä netistä (vaikkapa Photobucketista). Allekirjoitukset ja yksärit käyttäjille ja omalle profiilisivulle kohta, jossa voisi kertoa itsestään/harrastuksista/musamausta/ihan mitä vaan. Ja ehdottomasti keskusteluihin Muut-osio. Sääntöihin vielä sellainen muutos, että linkkejä ja tietyn kokoisia(esim. 800x800 px) kuvia saisi laittaa. Tässä taisi olla kaikki tältä erää, palaan asiaan jos tulee muuta mieleen.

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Sudenpentuarvonimi pitäisi saada laitettua profiiliin, samoin kuin pelien bugit tulisi poistaa. Kunnon hakutoiminto keskusteluihin, jos vaikka uusia keskusteluja tulisi vähemmän. Sivut auki 24/7, tai ainakin myöhempään illalla. Omavalintainen profiilikuva joko omista tiedostoista tai linkitettynä netistä (vaikkapa Photobucketista). Allekirjoitukset ja yksärit käyttäjille ja omalle profiilisivulle kohta, jossa voisi kertoa itsestään/harrastuksista/musamausta/ihan mitä vaan. Ja ehdottomasti keskusteluihin Muut-osio. Sääntöihin vielä sellainen muutos, että linkkejä ja tietyn kokoisia(esim. 800x800 px) kuvia saisi laittaa. Tässä taisi olla kaikki tältä erää, palaan asiaan jos tulee muuta mieleen.

Tämän lisäksi voisi tulla, että viestejä voisi muokata/tarpeen tullen poistaa itse. Todella raivostuttavaa, kun jotkut eivät tarkista kielioppia ennen kuin lähettävät viestin ja sitten myöhemmin lähettävät hirmu monta viestiä putkeen, joissa korjailevat kirjoitusvirheitään.

Vierailija

Akkarifani97 kirjoitti:No mä ainakin tekisin sellasen hakusysteemin millä vois ettii vanhoi keskusteluit sen keskustelun nimellä, ku mul menee aina hermot jos mä yritän ettii jotai vanhaa keskusteluu ja aina sitä ei ees löydy. Sit mä korjaisin noi himphamppurin säkäväkäpimaukset sillai et niitä ei enää IKINÄ tulis.

Niin mäki :)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Tekisin pelit jollain muulla kuin flash player 9:llä.

Ei niitä voi paljon muulla tehdä kuin Flash Playerillä. Tai jos tekee niin niistä saa aika huonoja pelejä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat