Käyttäjätiedot

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miksei käyttäjätiedot pysy muuttumattomina? Varsinkin syntymäpäivä muuttuu itseksen siten, että välillä olen 55 v. ja sitten 13 v. ja kerran olen ollut myös 6 v. ja kaikkee siltä väliltä

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mulla vaihtuu kanssa ikä. Välillä vanhemmaksi ja välillä nuoremmaksi. Sukupuoli vaihtuu aina mieheksi ja se ärsyttää! Ankkaprofiilissä ei pysy kirjoittamani tiedot. Ne häviävät aina, kun olen kirjoittamisen jälkeen tullut uudestaan sivulle!

Vierailija

harry kirjoitti:

jokkemies kirjoitti:tän akuankan sivujen mukaa olen tyttö ja 200 vuottakorjais nää viat

ei voi olla 200 koska raja on vaan johonki 100 vuoteen

Ei voikaan, olen nähnyt 0-108 vuotias! :D

Vierailija

Kuka luulee? Mutta nyt on pysynyt pitkään tiedot oikeina, parhain heitto oli kun olin profiilissani nolla vuotias! Ei ole koskaan mikään muu tieto muuttunut kuin syntymäaika josta se ikäkin tulee.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Kuka luulee? Mutta nyt on pysynyt pitkään tiedot oikeina, parhain heitto oli kun olin profiilissani nolla vuotias! Ei ole koskaan mikään muu tieto muuttunut kuin syntymäaika josta se ikäkin tulee.

Aku Ankka ei osaa laskea ikää, luulee mua 9 -vuotiaaksi. Ja mitkään muutkaan tiedot eivät mulla tallennu siihen.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Kuka luulee? Mutta nyt on pysynyt pitkään tiedot oikeina, parhain heitto oli kun olin profiilissani nolla vuotias! Ei ole koskaan mikään muu tieto muuttunut kuin syntymäaika josta se ikäkin tulee.

Aku Ankka ei osaa laskea ikää, luulee mua 9 -vuotiaaksi. Ja mitkään muutkaan tiedot eivät mulla tallennu siihen.

Heh, mutta outoa ettei muut tietosi tallennu?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Ja olet tallentanut kaiken? muuten tuolla muualla oli keskustelu Mitä harrastat..onkohan poistumas kun kaks kertaa vastasin ja tuli ilmoitus virheestä.

Oon tallentanu, varmaan poistuu... Ohitit viesteissä nyt sen.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

<br />

Heh, mutta outoa ettei muut tietosi tallennu?

Niin on, aina kun laitan ne niin näkyy vähän aikaa, mutta seuraavan kerran kun katson profiiliani, ne on pois.

Vierailija

Ja olet tallentanut kaiken? muuten tuolla muualla oli keskustelu Mitä harrastat..onkohan poistumas kun kaks kertaa vastasin ja tuli ilmoitus virheestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat