kenen mielestä jatkosarjat on hyviä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielest ne on hyviä

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Vastaukseni on kyllä. Ne ovat erittäin hyviä, sillä jännitystä kannattaa odottaa. Paras jatkosarja on mielestäni "Kolme Caballeroa" Jonka on piirtänyt ja käsikirjoittanut Keno Don Hugho Rosa.

Vierailija

Emil 1 kirjoitti:Munkin mielestä ne on hyviä koska, kun ne jää johonkin jännittävään kohtaan niin tarina on parhaimmillaan!

Just sen takii ne on huonoi :I

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ihan hyviä ne ovat, mutta vanhemmat oli kyllä vähän parempia. Niissä joutuu aina jännittämään ensi viikkoon, että saa tietää mitä lopuksi tapahtuu?

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Jatkotarinoissa on yleensä monipuolisempijuoni vähän pakosta. Lisäksi toimitus laittaa lukijat lukemaan molemmat Aku Ankat missä se tarina on.

Vierailija

Tietysti jatkosarjat on hyviä! Se vaan on tyhmää jos lukee jonkun jatkosarjan ekan osan jostain vanhasta Akkarista eikä löydäkkään sitä lehteä jossa se jatkuis :´(

Vierailija

Henna_Duck kirjoitti:Vastaukseni on kyllä. Ne ovat erittäin hyviä, sillä jännitystä kannattaa odottaa. Paras jatkosarja on mielestäni "Kolme Caballeroa" Jonka on piirtänyt ja käsikirjoittanut Keno Don Hugho Rosa.

olen samaa mieltä tästä asiasta!:):):)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Minusta ne ovat todella hyviä ja mun mielestä niitä pitäis taas alkaa tulla samalla tavalla niinku ennen vanhaan eli joka numerossa joko alkaa jatkosarja tai sitte se loppuu, tai jos ei silleen niin sitten ainakai toivoisin että esim. eka lehti ois jatkis sarjan eka osa, toka ois sen loppu ja kolmannessa ei ois mitään jatkista mutta sitten se taas alkais alusta, ymmärättekö? Mielestäni parhaat jatkikset ovat joko Paul Murryn tekemiä tai Rosan tekemiä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat