Monta taskukirjaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

itellä on 87 mut iskä on heittäny yli sata roskiin

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Onks sun iskä vähä pösilö??Etkö estelly sitä??Mul on itellä 341 taskaria ja vähän päälle,kun joitain on 2kpl..Ja jos mun iskä heittäis mun yhdenkin taskarin vahingossakaan roskiin niin se lentäis hyvin pian sinne ite perässä :D

Vierailija

jl duck kirjoitti:meil on jotain 70 ja lopettakaa toi iskä juttu ku se ei kuulu tähä aiheeseen

sä puhut asiaa

Vierailija

Pauli.K kirjoitti:

Joe_Mac_Duck kirjoitti:itellä on 87 mut iskä on heittäny yli sata roskiin

Häh?Yli sata?

Tuskin, itselläni on karkeesti 200 kpl. Keräilykamaa, jälkipolvi saa lukea henkensä eest AA:ta.

Vierailija

Mulla on vähän päälle 100 taskaria. Mun iskä saisi asumiskiellon meidän kodissa jos se heittäis yhdenkin mun Akkareista roskiin.

Vierailija

Tuo meni kyllä on tuplatripla ja ties mitä-postaukseksi thoomu, nuo kaikki olisi voinut mainita SAMASSA viestissä. Ja tuo sinun viestisi mikä käsitteli sitä isä-juttua on väärin kirjoitettu! Caps Lockilla kirjoittaminen tulkitaan netissä huutamiseksi,se on epäkohteliasta muita käyttäjiä kohtaan. Oletkos lukenut sääntöjä jossa tämä kyseinen asia mainitaan? Ja se iskä-juttuhan on ekalla sivulla. No voi *huoh* ja sanon minä.

No, kuitenkin, minulla on nyt jotain 200 taskaria ja 11 vuotta tullut Aku Ankka, ja sit teemanumerot, Roope-Sedät yms..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat