Don rosa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

elikkä mitä mieltä olette don rosasta

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

samat sanat kuin Salwer1st/ mutta englanniks: Rosa is simply the best drawer. tost piirtäjäst en oo varma enkuks

Vierailija

hyvä piirtäjä ja kirjoittaja. oletteko huomanneet, että don rosan tarinoissa on paljon historiaa. esim. marcus dayl on oikea ihminen.

Vierailija

Rosalla ei oo huonoo sarjaa nähty, sen ansiost mull o Ankka-ähky...Don Rosa on PARAS! Mull on 5 sen kovakantist!

Vierailija

En ihan hirveesti kato mitä kukin akkari piirtäjä on kulloinkin piirtänyt, mutta vilkaisujen perusteella totean näin!: Don Rosa is the best piirtäjä akkareissa!

Oon muuten koittanu ITSE piirtää akuu mut ei onnaa! (siis onnistu)

Oon aika kehno piirtämään!

Vierailija

Pitääkö tämä rautalangasta vääntää?!

Rosa on yksinkertaisesti PARAS!!

Vai pitääkö sanoa englanniksi;Rosa is simply BEST!!

Vaiko ruotsiksi; Rosa är enkelt BÄST!!

Vaiko jopa ranskaksi; Rosa est simplement BOM!!

Menikö jo perille? :D Nyt on monella kielellä joten jos suomi ei mene perille niin meneekö englanti, ruotsi vai Rankska...? =)

Vierailija

Huoh... Että tästä aiheesta on jo pirun monta keskustelua. Menkää hakuun ja ettikää joku Rosa-keskustelu ja kirjottakaa sinne, ei kokoajan tulisi lisää turhake-topikkeja. Tai kirjottakaa off-topicciin.

Vierailija

Don Rosa on mielestäni paras piirtäjä JA käsikirjoittaja! Hänen kuvansa ovat erittäin yksityiskohtaisia ja hauskoja. Tarinan juoni on aina yhtä fiksu ja paljon huumoria löytyy. Vielä olisi niin paljon sanottavaa, mutta kun mä en oo hyvä selittämään asioita ja... Nojaa, joka tapauksessa Rosa on PARAS!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat