Ankkaprofiili

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pystyttekö te muokkaamaan normaalisti ankkaprofiilianne? Mulla ei onnistu suosikkipiirtäjän jne. muokkaaminen. :( Missä vika?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Tämä oe paljoa liity tähän aiheeseen, mutta onko teillä vaihtunut keskustelu arvonimi ennen siinä luki ettäoon kirjottanut yli 160 viestiä, mutta nyt yli 80 viestiä.

Vierailija

AKU -97 kirjoitti:

Puhuva Koira kirjoitti:Mäkin yritin. Sain muutettua vaan ankkaprofiilin kuvan. En muuta.

Mulla toimii muuten hyvin. mutta voisitteko ystävällisesti kertoa miten ankkaprofiilin kuvan saa vaihdettua????????????????????????

Profiilin kuvan voi vaihtaa siten,että painat sitä kuvaa ja sieltä tulee kuvia ja niistä voit valita sopivan.

Vierailija

Puhuva Koira kirjoitti:Mäkin yritin. Sain muutettua vaan ankkaprofiilin kuvan. En muuta.

Oletko varma, että painoit ensin kohtaa "muokkaa", ennenkuin yritit muuttaa tietojasi?

Vierailija

hei!ei tarvitse tehdä vieläkään tehdä topiccia pikkuasioista!tämän voisi laittaa off-topicciin taikka usein kysytyt kysymykset topicciin!(6)

Vierailija

tinzii kirjoitti:hei!ei tarvitse tehdä vieläkään tehdä topiccia pikkuasioista!tämän voisi laittaa off-topicciin taikka usein kysytyt kysymykset topicciin!(6)

Voi voi herää jo! Maaliskuussa EI ollut off-topiceja! Pientä rajaa nyt!

Vierailija

Munkin ankkaprofiililla on kerran käynyt niin,että välillä olin muka kirjoittanut 40 viestiä,sitten taas olin kirjoittanut 160 viestiä.Mistä se johtuu?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat