Ketä on paras Mikki-piirtäjä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielest Paul Murry

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Toi otsikko on kirjoitettu hiukan väärin, sillä ketä sanan tilalla pitäisi olla sana kuka, mutta ei se mitään.

Asiaan: Musta Feriolin Mikki tarinat ovat todella hyviä ja hän onkin syrjäyttänyt omalla listallani Floyd Gottfredsonin parhaan Mikki-piirtäjän ykköstilalta, sillä en juuri itse pidä kuin Feriolin Mikki tarinoista, muista ei löydy sitä taikaa kuten Feriolin tarinoista löytyy.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

A.N.K.K.A kirjoitti:Toi otsikko on kirjoitettu hiukan väärin, sillä ketä sanan tilalla pitäisi olla sana kuka, mutta ei se mitään.

Itsekin sitä ihmetetlin, mutta olisiko niin että jotkut vain sanovat ja kirjoittavat sen noin koska olen kuullut joskus tv:ssäkin sanottavan ketä, vaikka pitäisi sanoa kuka...

Sitten asiaan. Paul Murry, Romano Scarpa tai Giorgio Cavazzano on paras Mikki-piirtäjä.

Vierailija

Paul Murry ja Floyd Gottfredson...

Italian paras Mikki-piirtäjä Romano Scarpa on ylistänyt molempien piirtäjien sarjakuvia ja sanonut niiden olleen hänen sarjojensa vaikuttajina.

Gottfredson oli todella tärkeä vaikutteiden antaja italialaisille piirtäjille, kuten myös Mestarille, Carl Barksille. Carlin alkutuotannossa näkyy selviä viitteitä Floydin tyyliin.

Ei näitä miehiä voi kuin ihailla.

Walt Disney loi Mikin, nämä miehet tekivät siitä jotain suurta...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat