Kenen nimellä aku ankat tulee?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun isoveljelle!

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Isä nimellä siksi koska se on tilannut sitä ennen mun syntymää mutta silti mä siitä eniten tykkää ja sitä paitsi se on myös ilmaista mulle,mutta jos se ei tilais enää sitä niin olisin valmis maxamaan omasta pussista.

Vierailija

Meille (mulle ja pikkusisaruksille) tilattiin akkari niin pieninä, että se tilattiin sovun säilyttämiseksi äidin nimellä, emmekä ole vaihtaneet sitä

Vierailija

Se on tullu aluks mun iso siskol ja nyt se tulee mun toisen iso siskon nimel vaikka oon perheen kovin ankkafani.

Vierailija

Aku Ankat kolahtaa postilaatikkoon minun nimellä varustettuna. Olen ainoa ankkafani meidän perheessä... Joskus aikaisemmin se tuli isosiskoni nimellä.

Vierailija

Mun äidin. Tietty se olisi kiva jos se tulisi ihan mun nimellä. Mutta

kun mä ja mun pikkusisko tilataan sitä yhdessä joten se varmaankin suuttuisi jos se tulisi mun nimellä.

Vierailija

Mulle tulee meiän äitin nimellä, koska se sanoo että muittenkin täytyy saada lukee niitä, vaikka mä olen yleensä ainoa joka lukee, ja olenhan mä se suurin fani:)

Vierailija

Olenkohan jo joskus vastannut tähän? Joka tapauksessa, tulevat minun ja siskon nimellä. Pitkään tuli isoveljien nimellä, vaikka ovat muuttaneet pois jo monta vuotta sitten. Noin vuosi sitten vaihdettiin.

Vierailija

Kielo kirjoitti:Mun ja mun pikkusiskon. Meidän molempien nimellä. Aku Ankan Extra taitaa tulla myös molempien nimellä. Siitä en oo kyl niin varma.

Samat sanat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat