Karhukoplan trampoliinipuhalluksen ennätys!

Vierailija

Olette varmaan nähnyt ennätyksen.E kukaan voi saada noin hyviä pisteitä.Ei edes Erkki!

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Jansku_92 kirjoitti:Huijauksesta puheen ollen.. "Hessun superkuvapähkinä" huijaa ihan itse :D kävin juuri pelaamassa ja välillä peli äityy antamaan vihjeitä vähän turhankin nopeaa :D

Minullakin käy niin usein.

Vierailija

Jos kaikki jaksavat valittaa että Karhukoplan trampoliinipuhalluksen ennätys on hakkeroitu, miksei kukaan kerro esim. toimitukselle. (siis akkarin toimitukselle).

Vierailija

Juu minä no tässä kyseisessä pelissä 5. ja pelasin aivan rehellisin keinoin. Olen samaa mieltä että ne ensimmäiset ovat huijanneet pelissä, voisin minäkin mennä kertomaan toimitukselle asiasta.

Salwer1st/ kirjoitti:Pelaajan nimikin kertoo, että hän on hakkeri ja saanut tuloksensa epärehellisin keinoin (uskomaton suoritus jot et ole hakkeri).

Niin kertoo.Olen samaa mieltä että hän on saanut ne epärehellisin keinoin.Ihan mahdotonta saada moiset pisteet:o:l

Vierailija

Olen samaa mieltä kuin monet muutkin ja kun katoin sen karhukoplan trampoliinipuhalluksen mitallii niin se näytti nro 5. Aika outoo ei ainakaan mun konessa pitäisi olla vikaa.

Vierailija

ja ei kukaa voi saada semmossii pisteitä varsinkaa kakkoskenttään mennessä, MUTTA, siellä listassa on 3 jotka on saanu yli 21.000 pojoo kakkoskentässä?????miten se on mahollista???

Vierailija

Jansku_92 kirjoitti:Huijauksesta puheen ollen.. "Hessun superkuvapähkinä" huijaa ihan itse :D kävin juuri pelaamassa ja välillä peli äityy antamaan vihjeitä vähän turhankin nopeaa :D

sama ongelma se tiputtaa kaikki kirjaimet enne kuin kuvaa kerkee näkyy yhtään :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :@ :@

Vierailija

vertsu-ankka kirjoitti:Olen samaa mieltä kuin monet muutkin ja kun katoin sen karhukoplan trampoliinipuhalluksen mitallii niin se näytti nro 5. Aika outoo ei ainakaan mun konessa pitäisi olla vikaa.

Ei sulla mitää vikaa oo, se on oikeesti 5.kävin kurkkasemassa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat