oudoimmat nimimerkit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

silakka

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:

Sheherezade kirjoitti:monet on outoi esim.kynsilaukka2, moccamakasiini(vai mikä se oli ; D),adz(ois muuten kiva tietää miks adz on adz),pöllöpöö,ja monta muuta!!!

joo moccamakasiini se oli ja se on mun vanha profiili joka ei enään vain jostain syystä toimi[/laina

Siis voiko olla monta profiilia???

Vierailija

adz kirjoitti:

Sheherezade kirjoitti:monet on outoi esim.kynsilaukka2, moccamakasiini(vai mikä se oli ; D),adz(ois muuten kiva tietää miks adz on adz),pöllöpöö,ja monta muuta!!!

Onkohan kivaa tälläinen arvostelu, jokaisella on omat syyt minkä nimimerkin on valinnut itselleen, ymmärrän keskustelun "hauskin nimimerkki", koska se pn positiivinen ja djlordi sellasen jo on tehnytkin.

Oma nimimerkkini muodostuu nimestäni, joten that's it. :D

Minä en ainakaan ala oudoksumaan kenenkään nimimerkkiä, hyvä että ne ovat sentään erilaisia kuin profiilikuvat. Joten hip hurraa kaikki nimimerkit!

Sanan "outo" voi ymmärtää A:positiivisesti, B:neutraalisti tai C:negatiivisesti. Tässä keskustelussa on ollut aika positiivinen vaikutelma...:)

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:

SAMI-96 kirjoitti:

joo moccamakasiini se oli ja se on mun vanha profiili joka ei enään vain jostain syystä toimi[/laina

no kai sitten voi paitsi mun piti tehdä toinen sähkö postikin kun se sama mikä jollain on niin ei käy mutta kaikkea sitä tämän vuoksi tekeekin

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:

Sheherezade kirjoitti:

SAMI-96 kirjoitti:

Oolrait...

no kai sitten voi paitsi mun piti tehdä toinen sähkö postikin kun se sama mikä jollain on niin ei käy mutta kaikkea sitä tämän vuoksi tekeekin

Vierailija

monet on outoi esim.kynsilaukka2, moccamakasiini(vai mikä se oli ; D),adz(ois muuten kiva tietää miks adz on adz),pöllöpöö,ja monta muuta!!!

Vierailija

ankkain suku kirjoitti:adz ja sheherezade

Sheherezade ON nimi. En sano että oisit väittäny muuta, mutta se on totta. Esim.1000 ja 1 yössä on Sheherezade-niminen tyttö.Hän on itseasiassa kirjan päähenkilö.Se muuten on vähän outo nimi...;D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat