Kysymyksiä Karhukoplan trampoliinipuhalluksesta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kysyisin pari kysymystä ja toivoisin että vastaisitte. En tiedä onko tälläinen keskustelu ollut mutta jos on niin sori. Eli kysymys yksi: Onko kellekkään käynyt niin että kun pallo on mennyt katon ja tiilien väliin niin se on alkanut pommia hirveen lujaa ja kun se on tullut sieltä pois se on muuttunut kahdeksi palloksi ja kadonnut? Ja kysymys kaksi: Onko kellään käynyt niin että kun on päässyt uudelle tasolle ja painanut välilyöntiä aloittaakseen pelin niin että pallo on lähtenyt liikkeelle mutta trampoliini ei(siis se mihin pallo pomppaa), ei mun koneessa pitäisi olla ainakaan mitään vikaa eli siitä sen ei pitäisi johtua?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vielä on yksi kysymys jonka unohdin eli Onko teille käynyt niin että kun te painatte välilyöntiä niin että te olettekin yhtäkkiä ihan sivun ala laidassa?

Vierailija

vertsu-ankka kirjoitti:Vielä on yksi kysymys jonka unohdin eli Onko teille käynyt niin että kun te painatte välilyöntiä niin että te olettekin yhtäkkiä ihan sivun ala laidassa?

joo, mut se tapahtuu jos oot esim.jutellu mesessä ja sitte jatkat tai yksinkertasesti tehnyt jotain muut toimintoja.

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:

vertsu-ankka kirjoitti:Vielä on yksi kysymys jonka unohdin eli Onko teille käynyt niin että kun te painatte välilyöntiä niin että te olettekin yhtäkkiä ihan sivun ala laidassa?

joo, mut se tapahtuu jos oot esim.jutellu mesessä ja sitte jatkat tai yksinkertasesti tehnyt jotain muita toimintoja.

ja sitte jatkat.

Vierailija

Okei kiva tietää mutta en oo tehnyt välissä muita toimintoja vaan jatkan heti kun taso vaihtuu. Kiitti kuitenkin vinkistä.

Vierailija

Joo, mullekkin on käyny just tälläsiä. Ja sit vielä joskus on käyny niin, et vaikka oon saanu jo kaikki tiilet rikki, niin aika ei silti pysähdy, enkä saakkaan bonus-pisteitä..

Vierailija

Jansku_92 kirjoitti:Joo, mullekkin on käyny just tälläsiä. Ja sit vielä joskus on käyny niin, et vaikka oon saanu jo kaikki tiilet rikki, niin aika ei silti pysähdy, enkä saakkaan bonus-pisteitä..

samoin...se peli pitäis panna huoltoon

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:

Jansku_92 kirjoitti:Joo, mullekkin on käyny just tälläsiä. Ja sit vielä joskus on käyny niin, et vaikka oon saanu jo kaikki tiilet rikki, niin aika ei silti pysähdy, enkä saakkaan bonus-pisteitä..

samoin...se peli pitäis ***** huoltoon

tarkotin LAITTAA...

Vierailija

MH kirjoitti:Minulle on kaynyt niin, etta pallo menee tiilten lapi, ja joskus pallo ei vahingoita tiilta. Pallo menee myos tiilten valiin ja katoaa.

tolleenki on käyny se on ehkä kaikkein ärsyttävintä...

Vierailija

Mulle on käyny niin että karhukopla ei vahingoita tiiltä vaikka osuu siihen sitten se tyyppi on kadonnu ruudusta eikä oo enää palannu:o:o!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat