Oletteko löytäneet tältä sivustolta suunnutteluvirheitä, bugeja tai tilttejä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin... Eli oletteko löytäneet mitään bugeja tai tilttejä tältä sivustolta? Minä ainakin olen löytänyt Karhukoplan trampoliinipuhallus -pelissä sellaisen bugin levelissä 2,3 tai 4 (se level, jossa on kaksi metallista juttua joista kuuluu bling, kun siihen ampuu karhukoplalla) kun ampuu sinne kahden metallin päälle, karhukolpa jää pyörimään sinne loppuelämäkseen :D... Niin ja olisiko se pling ääni otettu windows xp:n äänistä?

Kommentit (3)

TDK-SONY-NOKIA kirjoitti:Niin... Eli oletteko löytäneet mitään bugeja tai tilttejä tältä sivustolta? Minä ainakin olen löytänyt Karhukoplan trampoliinipuhallus -pelissä sellaisen bugin levelissä 2,3 tai 4 (se level, jossa on kaksi metallista juttua joista kuuluu bling, kun siihen ampuu karhukoplalla) kun ampuu sinne kahden metallin päälle, karhukolpa jää pyörimään sinne loppuelämäkseen :D... Niin ja olisiko se pling ääni otettu windows xp:n äänistä?

No minä löydän niitä bugeja vähän sieltä sun täältä.Mulla on käynyt sama juttu,että jää sinne metallien päällä loppuelämäkseen.En tiedä siitä "pling" äänestä,että onko se windows xp:n äänistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat