Kuinka arvonimen voi liittää omaan profiiliin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo melkein kaiken... Eli kuinka sudenpentujen arvonimi -generaattorin antaman tuloksen voi laittaa omalle profiilille? Pitääkö kaikki mitä generaattori antaa laittaa vaan siihen kenttään, vai voiko sen saada siihen muullakin tavalla?

Sivut

Kommentit (26)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

TupuHupuLupu97 kirjoitti:Mä kerran kirjoitin sen koko arvonimigeneraattorin antaman jutun paperille ja sit kirjotin sen siihen kohtaan mihin se pitää kirjottaa ja oikein aattelin että nyt se koko homma on siinä. Sitte ku seuraavan kerran tulin kattomaa omaa profiiliani niin se oli kadonnu siitä. Eli samaa kysyn ku muutkin.

Mulla on käyny samalla lailla

Vierailija

Minä kirjoitan oman sudenpentu arvonimeni paperille muistiin, ja sitten profiilissa kohtaan sudenpentuarvonimeni.. Minulla ainakin toimii..

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

En minä tiedä. Ennen kuin sain peli tuloksia pystyin tallentamaan siihen kenttään tekstiä, mutta entäs nyt kun pelituloksia on. Ei toimi, ei tallennu (lainaus: Kolme iloista rosvoa kirja. Tekstiä muokattu tilanteeseen sopivaksi).

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:En minä tiedä. Ennen kuin sain peli tuloksia pystyin tallentamaan siihen kenttään tekstiä, mutta entäs nyt kun pelituloksia on. Ei toimi, ei tallennu (lainaus: Kolme iloista rosvoa kirja. Tekstiä muokattu tilanteeseen sopivaksi).

siis häh

Vierailija

Mä kerran kirjoitin sen koko arvonimigeneraattorin antaman jutun paperille ja sit kirjotin sen siihen kohtaan mihin se pitää kirjottaa ja oikein aattelin että nyt se koko homma on siinä. Sitte ku seuraavan kerran tulin kattomaa omaa profiiliani niin se oli kadonnu siitä. Eli samaa kysyn ku muutkin.

Vierailija

Mulla toimii, ihme kyllä. Tein sen näin: kun olin saanut arvonimen, otin uuden välilehden ja kirjotin sen siitä ekasta välilehdestä toiselle, missä olin kirjautunut uudelleen. Ja se tallentui kaiken lisäksi. En tiedä olenko ainoa jolla toimii :D!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat