Sanokaa 3 parasta Barks tarinaa mitkä ootte koskaa lukenu?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun kolme ikivihreää on Joulu Karhuvuorella, se missä on kulmikkaita munia olisko se ollu Kulmikkaat munat ja Aku pelastaa Tyhjälän joulun. Ne on must hyvii mut on vaikee sanoo parhaat kun Barksilla on niin paljon hyviä tarinoita ja jopa lyhyet sivun tarinat on hyvii.

:o)

Kommentit (14)

Vierailija

EmRA kirjoitti:Joulu Karhuvuorella, Yksisarvisen jäljillä ja Alaskan armoilla.

Toki muutkin ovat TODELLA hyviä, mutta nuo ovat parhaat.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi!

Vierailija

Kuutti kirjoitti:Vanhan linnan salaisuus, Marco polon aarre ja se jossa oli puhuva koira (en muista sen nimeä).

Muistaakseni sen tarinan nimi oli ihan vaan "Puhuva koira"

Vierailija

1.sunien seitsemän kaupunkia

2.vanhan linnan salaisuus

3.viisasten kivi

noi kaks ekaa on ehdottomasti kaksi parasta,mutta kolmannelle sijalle voisin laittaa kyllä monia muitakin tarinoita kuin viisasten kiven!

Vierailija

Samat sanat. Barksin tuotanto on niin laajaa että mä en nyt muista muita itekään mut onhan just noi mitä sanoit ja ne ekatkin kuten Ryytimaa.

Vierailija

Niin,noi kaikki mitkä mainitsin ,ovat niitä Barksin pitkiä seikkailutarinoita,joista pidän eniten..Mutta noita n. 10-sivuisia tarinoita on myös todella paljon,mitkä ovat hyviä,esim. juuri mainitsemasi Ryytimaa,ja suosikkini lyhyemmistä Barksin tarinoista on Rautamantteli

Vierailija

Joulu Karhuvuorella, Yksisarvisen jäljillä ja Alaskan armoilla.

Toki muutkin ovat TODELLA hyviä, mutta nuo ovat parhaat.

Vierailija

En kyllä osaa sanoa, kun niitä on niin tuhottomasti. Yksi kolmesta parhaasta on kuitenkin takuuvarmasti Vanhan linnan salaisuus.

Vierailija

vanhan linnan salaisuus sunnien 7 kaupunkia ja kultainen kypärä barksilla on niin monta hyvää tarinaa etteiparhaita muista mutta nuo tuli ekana mieleen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat