Ärsyttävää...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keiden mielestä on ärsyttävää se, että jotkut kirjoittelee ihan tyhmii kysymyksii esim. kuka mahtaa Ankkalinnasta juosta nopeimmin? tai jotain muuta turhaa luettavaa. Sen ymmärrän jos joku haluaa tietää jotain tai kysyä toisilta mielipiteitä. Mitä mieltä otte??

Kommentit (11)

Vierailija

Sellaset viestit on ärsyttäviä, mutta tämmösissä keskusteluissa vois olla niin ettei nimeltä mainittais sellasta keskusteluu, jota kaikki sit haukkuu täällä.. :s Kertos vaikka sit et minkä tyyline se on tai sillai.

Vierailija

olen lukenut monta viestiä mikä poikkeaa aiheesta tai jossa lukee vaikka että aku on paras jos puhutaan joistain roopen vihollisista

Vierailija

ankkakonda kirjoitti:olen lukenut monta viestiä mikä poikkeaa aiheesta tai jossa lukee vaikka että aku on paras jos puhutaan joistain roopen vihollisista

AIKA TYHMÄÄ

Vierailija

Paripäivää sitten oli pari sellaista, jotka olivat juuri rekisteröityneet ja tekivät hirveästi uusia keskusteluja aivan turhista asioista, esim. mikä on paras sarjakuva ja ylläripylläri kaikkien mielestä Aku Ankka! En ois ikinä uskonut, että Aku Ankan sivuila kävijöiden mielestä se on Aku Ankka!!!

Vierailija

Vähän vakuuttavampi avausviesti voisi olla sinunkin ketjussasi, nämä viestit ärsyttävät minua.. Mutta totta on, että ne ovat aivan turhia aiheita joissa kysytään "kumpi parempi tai nopeampi", niistä on jo kaikesta mahdollisesta. Lukekaa kaikki aiheet ennenkuin aloitatte uudestaan samasta!

Vierailija

kyllä olen täysin samaa mieltä ihan turhia aiheita, samoista iaheista monta keskustelua ja siten vielä jotain mikä ei edes kuuluisi tänne sivustolle

Vierailija

Siis minun mielestä tämä on juuri turha aihe mutta on niitä muitakin harmi että eksyin tälle ketjulle ilta hämärässämutta hyviä aiheiden keksimistä teille ja muille vaan..........

Vierailija

Ärsyttävää on myös se, kun pienet lapset tekevät mahdottoman monta kirjoitusvirhettä, toistavat samaa aihetta eivätkä osaa käyttää pilkkuja, pisteitä tai ISOJA alkukirjaimia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat