Akkarin sivustoa ja...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin teettekö jotain muuta samalla kun olette aku ankan sivuilla itse yleensä kuuntelen musiikkia tai olen mesessä tai sitten kun sivut jumittuvat niin siinä odotellessa luen aku ankkaa. mutta mitä te teette?

Sivut

Kommentit (242)

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Paha olo, nilkka poikki ja jäin suomeen sinun takia, se ei oo huono juttu..

No ei sun olisi minun takia tarvinnut tänne jäädä, mutta missä sä nilkkasi teloit?

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Siis et kerro siitä videojutusta, ei mitään millainen tämä video on vaan muuten, ruotsissa oli vain joku sun tekemä videokeskustelu, mikä se oikein oli, liittyykö se tähän? Janoan vastauksia MaD. Vastaa äkkiä tai minusta tulee mad (engl. hullu)...

Se ei sitten liity mitenkään näihin sivuihin eikä käyttäjiin. Enempää vihjeitä en anna enkä kerro.

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Ihanaa, kiitos, mukava kun olet täällä, olisi tylsää ilman sinun hullui juttuja ;) Ja mac duckyn, ei tarvitse tietää siitä keskustelusta ;)

Ja minusta on tylsää kun sinä et ole täällä <33333 mutta lähdenkin vasta jotain puoli yheksän.

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Kaaduin eilen pahasti.

No voi, mulla ei ole ollut mikään poikkitai murtunut pitkään aikaan viimeksi sääriluu katkesi ja käsi murtui kun putosin parvkkeelta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat