Nettisivut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko nykyiset Aku Ankan sivut paremmat, kuin entiset?

Kommentit (13)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

SAMI-96, sori ihan kaikki sekoiluni ja kaikki! Mutta mä lähden klo 13.20 teitä häiritsemästä vähintään iltaan asti. Mä kyllä luulen että vaikka joutuisin jäämään sinne hetkeksi olisin koneella ;) Nimittäin se on hankalampaa jos on luut ja selkäranka poikki ja on tullut luun palasia ihosta läpi, ainoa keino mitän olen päässyt koneelle on ollut ottaa se yöpöydälle sänkyn viereen, kun ei voi kävellä. Mutta, siis musta nä on hyvät mut jumittaa hirveesti. Tää keskustelu ja akupedia oli hyviä lisäyksiä.

Vierailija

Teilt ihmisilt puuttuu perustelut. Vanhat sivut olivat ihan kivat, vaikka ei käyttäjätunnuksia ollutkaan, mutta ne olivat enemmänkin vain "katseltavia", kuin kosketeltavia, kuten nykyään. Hyvä puoli vanhoissa sivuissa oli, että häiriköinti ja kaikenlainen "peeloilu" oli mahdotonta, ja ne sivut olivat toteutukseltaan nopeammat ja virheettömämmät. Nykyiset ovat hieman kesken, mutta, kuten sanottua, nimimerkit ja keskustelut tuovat näille aivan uuden ulottuvuuden jota ei vanhoilla sivuilla voinut kokea. Mutta, kai nuo vanhat olivat tietyllä tapaa ainakin valmiimmat, mutta idealtaan uudet ovat aivan ylivertaiset, kunhan nämä vielä "viimeisteltäisiin".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat