Aku Ankan Juhlasarjat

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitä pidätte Aku Ankan Juhlasarjoista? Mitä niistä omistatte (jos omistatte)? Itselläni on osat 3, 5 ja 7 ja ehtaa Barksia onkin! Mielesäni osa 5 on paras.:D

Sivut

Kommentit (20)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

AKUHULLU97 kirjoitti:Kannataisi ostaa, divarista voi saada 20€:lla. Mutta toisaalta jos kotisi lähellä ei ole divareita niin ei voi mitään.:s

Ei ole lähellä yhtäkään divaria. Lähimpään on varmaan 50-100 km matkaa.

Vierailija

Ei oo yhtään, oon yrittäny ehtiä divarista mutten oo löytäny. Löysin kyllä yhden sivun netistä josta ois voinu tilata joitakin osia uusina, mutten viitsinyt ostaa.

Vierailija

Mulla on vasta juhlasarjat 1 ja 2 mutta olen lukenut ne kaikki,paras on ehkä 4 (se oli muistaakseni se missä oli kannessa Aku sheriffinä?..)

Vierailija

Mulla on 1-8. Vitsi kun mun isoveli lopetti akkareiden tilaamisen just ennen kahta vikaa, sillä nykyään niiden kahden vikan hinta on n. 80€

Vierailija

Ankka313 kirjoitti:Mulla on vasta juhlasarjat 1 ja 2 mutta olen lukenut ne kaikki,paras on ehkä 4 (se oli muistaakseni se missä oli kannessa Aku sheriffinä?..)

Nelonen ei ollut se, missä Aku on seriffinä, vaan se on 5, missä Aku on seriffinä.

Vierailija

Ai niin, unohdin mielipiteeni. Musta ne on tosi hyviä, sillä niissä on ennenjulkaisemattomia sarjoja suomessa, ja sitten vielä se Liekkimies, mitä ei ollut sitä ennen julkaistu suomessa.

Vierailija

Mikäli asut pääkaupunkiseudulla, voin myydä kaikki 10 osaa erikoishintaan 260 euroa. Kokoelmani kunto on erinomainen.

Kriitikko11

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat