Mistä nimimerkkinne on peräisin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Toivottavasti tälläistä aihetta ei ole vielä... Mutta, otsikko kertookin jo kaiken. Mistä nimimerkksisi on peräisin? Omani on, Azumanga Daioh nimisestä manga- sarjasta lempi hahmoni, Osaka ja joku pakkomielle oli laittaa se ankka siihen perään ;D

Sivut

Kommentit (123)

Vierailija

Mun nimi on tullut Akun kesimästä dynamiitista ja polttoaineesta nimeltä akumiitti. Se päihitti joka Kerosiinin!

Vierailija

Akulainen tulee siitä, että Aku Ankka on lempihahmoni ja väänsin nimeä hieman "sukunimen" tapaiseksi. _ taas tulee siitä, että tahdoin välttää ettei ole olemassa nimimerkkiä:"akulainen".

Vierailija

Hm, joko näitä keskusteluita on useampi tai sitten vaan muistan väärin. Mutta siis. Miksi amoureuse? Ammoisina yläasteaikoinani olin rekisteröitymässä jollekin foorumille ja piti keksiä joku nic. Osasin pikkasen ranskaa ja tuo kuulosti kivalta niin oikein lausuttuna (amuröös ehkä lähinnä kirjoitusasullisesti lausumista ^^) kuin suoraan kirjaimista luettunakin. Sanahan on feminiinimuoto sanasta rakastunut. Sittemmin olen käyttänyt tätä aina. Netti-identiteetti on horjahtanut tähän mennessä kerran, Demi.fi sivustolla on joku muu amoureuse, se en oo mää ^^

Vierailija

mun nimi merkki on peräisin siitä että mun mielestä cavazzano on hyvä piirtäjä ja keksin sen vaa yhtä äkkiä

Vierailija

Mun nimimerkki tuli siitä, ku mulla on maailman sulosin hamsteri. Oon hulluna hamstereihi jote laitoin sen. 96 on mun synty´mä vuos. :)

Vierailija

No, Harry Potteristahan nimimerkkini on peräisin, ja tietysti siitä, ett mun lempinimi on Dumble, (Älkää kysyköö miks, en jaksais ruveta selittää,ja joo Potterista sekin tuli),niin oli IHAN pakko laittaa nimimerkiks Albus.

Vierailija

Nimimerkkini on peräisin japanilaisesta Wing of Destiny laulusta. Kuuntelen sitä yleensä koko ajan. (Wing of Destiny tarkoittaa suomeksi Kohtalon Siipeä.)

Vierailija

Mä oon Harry Potter- fani ja luen tosi paljon fantasiaa, joten nimi tulee tietenkin harry potterin Draco Malfoylta ja M mun omasta nimestä

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat