William Van Horn: Lähikuvia, sekä Ankan floppi.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ok...

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Mun mielestä sen tarinan loppu oli ihan hauska, mutta muuten se ei kyllä mikään paras ollut, ja Williamin piirrostyyli on mielestäni aika kamala.

Vierailija

Van Hornin piirrustustyyli on erikoinen ja minun silmääni abstraktimpi kuin muiden piirtäjien. Tavallaan pidän siitä. Tarinoista voisin sanoa samaa, mutta totta, kyseinen tarina oli melkoista kuraa. Mielestäni viimeisen puhekuplan teksti oli aika osuva: "Kuka tahansa itseäänkunnioittava taiteilija tekisi huolellisempaa jälkeä."

Vierailija

Mun mielestä kyseinen Aku Ankan numero oli ihan keskiverto, jos vertaa sitä edeltäviin numeroihin.

William van Hornin tarina oli hauska, koska se oli erilainen kuin muut tarinat.

Vierailija

Minusta se oli hauskasti kerrottu ja siinä Aku ensinmäisen kerran tajusi, että on vain kuva, vaikka se muka olikin painajaista. Bill Van Horn sai myös laiskotella tehdessään tämmöisen tarinan, mutta siinä otettiin taiteelliselta kannalta asiat esille. Tämmöistä tarinaa ei olla varmaan ennen tehty ja se on hyvää vaihtelua. KanadaX ei ilmeisesti tajua tälläistä taidetta.

Vierailija

Älä ny!Ei ne tarinat suomentajat ihan puussa kasva,meeppä ite sinne suomentaa!William (Ja Noel) va horn on silti ykkösiä!

Vierailija

Aluksi luettuani 2 sivua Horn:in tarinasta niin harppasin jo seuraavaan tarinaan.Luin kyllä sen tarinan lopulta.Loppu oli ihan hyvä, mutta muuten...

Vierailija

Williamin tarina oli kyllä vähän tylsä, mutta lyhyempänä se olisi ollut ihan kelpo vitsisarja. Jos hän halusi vain kertoa kaikille kuinka laiska hän todella on.

Vierailija

Itsekkään on William Van Hornin piirrustusjäljestä tykkää. Luen hänen tarinansa aina vain kerran. Jotenkin hänen tyyli ei vaan nappaa mulle. Mutta muuten lehdessä ei ollut mitään vikaa.

Vierailija

Moni sanoo Hornin tarinaa huonoksi todennäköisimmin siksi,

ettei itse piirrä paljoa.

Omasta mielestäni tarina oli hauskimpien joukossa koko Akun Ankassa!

Ja olen sanonut tämän joskus aiemminkin jossain täällä, perustelkaa hyvät ihmiset!

William ei todellakaan ole huonoin ankkapiirtäjä, vaikka ne hyttyset siellä täällä vähän häiritsevät. Peruspiirtäjä sanoisin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat