Mummo Ankan maatila

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa mielipiteenne Mummo ankan maatilasta ja perustelkaa ne!Olisko teistä kiva asua siellä?Minusta olisi..

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Asun suomen toiseksi suurimmassa kaupungissa, eli olen kaupunkilainen, joten en mielellään viitsisi asua Mummo ankan maatilalla.

Vierailija

Haluaisin asua siellä koska siel on varmaan herkulisia herkuja ja rauhalista mutta jos on tiettokone oon sen kimpussa. ..

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä siellä olis kivaa asua, ei olis liikenteen melua ja näkis enemmän luontoa. Ja Mummo olis varmasti kivaa seuraa. Hansu saisi olla ahkerampi ja auttaa töissä, muuten ei kunnian kukko laula.

Vierailija

olishan siel iha kiva olla viikon tai kaks mut en kyll jäis asumaan sinne ilman tv/pc olis nii tylsää ja sit viel ku se on keskellä ei mitään nii ei olis ainakaa kavereist mitää tietoo

Vierailija

No musta olis kiva asuu siellä koska pidän kaikista eläimistä ja pidän maaseudusta paitsi kunnollisemman rengin haluaisin ettei tartte tehä ite kaikkii hommii pitäis olla aikaa myös itteleen!! :D:D:D;D;D;D;D

Vierailija

Kyllä minä viihtyisin. Ja tekisin työtä Hansunkin edestä Jotta saisin mummon herkkuja. Tietokonetta kaipaisin..

Vierailija

Tykkään Mummo Ankan maatilasta, koska se on mukava lisä Ankkalinnaan, mutta en itde tykkäisi asua maatilalla koske en jaksaisi siellä olla.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Asun suomen toiseksi suurimmassa kaupungissa, eli olen kaupunkilainen, joten en mielellään viitsisi asua Mummo ankan maatilalla.

Mäkin olen totista kaupungilaista!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat