Blogi meille?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aattelin, että olis mukava saada tänne meille(kin) Blogi, kun on toimituksen blogi, niin varman muutkin täällä haluaa kertoa päivästänsä ja mietteistään ja silleen.:D Mä alotan. Kerron seuraavassa viestissä MUN mietteistä! e

Kommentit (10)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

That's good idea. I want that everybody are nice to everyone. Ärrhh... aina mun sisko kirjoittaa jotain... hyvä idis, en kirjoita seuraavaks..

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Eli pitääkö tänne siis kirjoittaa itselleen blogi?

Mistä sä tälläsen löysit joskus maaliskuussa alotettu, kuuluuko blogit Aku Ankkaan, epäilen, muutenkin keskustelujen taso on laskenut kuin lehmän häntä, johtuen siitä että asiat menee ihan Aku aiheista yhtä kauas kuin itä lännestä.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Eli pitääkö tänne siis kirjoittaa itselleen blogi?

Mistä sä tälläsen löysit joskus maaliskuussa alotettu, kuuluuko blogit Aku Ankkaan, epäilen, muutenkin keskustelujen taso on laskenut kuin lehmän häntä, johtuen siitä että asiat menee ihan Aku aiheista yhtä kauas kuin itä lännestä.

Oli muistaakseni sivulla 106. Olen samaa mieltä siitä, että keskustelujen taso on laskenut. Silloin maalis-huhtikuussa kun olin vielä katseluoppilaana ja luin joka päivä keskusteluja huomasin, että ne olivat tasoltaan paljon parempi kuin nyt. Kaikki aiheet on kai koluttu jo niin tarkasti kuin voi (oikeasti niin ei kyllä ole, mutta kukaan ei keksi mitään uutta keskusteltavaa). Se on nyt sitten tätä huonojen keskustelujen hinkkaamista vielä pitkän aikaa ennen kuin ihmisten päähän alkaa tulla hyviä uusia ajatuksia. Ei voi mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat