Ketä ärsyttää ainaiset akkaria huoletaan merkki ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minua ärsyttää koska en pysty tehdä mitään sillä koko ajan tulee akkaria huoletaan merkki!Ketä muuta se ärsyttää?

Sivut

Kommentit (20)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuskin siitä kukaan nauttii, vai? Asioille, joille ei mahda mitään, ei yksinkertisesti mahda mitään. Kun sivut jumittavat, käyn toisilla sivuilla, ja palaan myöhemmin tsekkaamaan tilanteen.

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Tuskin siitä kukaan nauttii, vai? Asioille, joille ei mahda mitään, ei yksinkertisesti mahda mitään. Kun sivut jumittavat, käyn toisilla sivuilla, ja palaan myöhemmin tsekkaamaan tilanteen.

Milläs sivuilla silloin käyt?

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:

wonderlust kirjoitti:Tuskin siitä kukaan nauttii, vai? Asioille, joille ei mahda mitään, ei yksinkertisesti mahda mitään. Kun sivut jumittavat, käyn toisilla sivuilla, ja palaan myöhemmin tsekkaamaan tilanteen.

onhan netti sivuja täynnä ja olen wonderwurstin kanssa samaa mieltä.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mc skeptik II kirjoitti:Milläs sivuilla silloin käyt?

YouTube pauhaa kilpaa Media Playerin kanssa, eli välillä siellä, Last.fm:ssä, Gootti.netissä... Vähän siellä sun täällä.

Vierailija

Mulla ei oo tullu sitä enää. Mutta sillon joskus kun yritti pelata jotain niin tuli se merkki ja kun paino edellistä niin sittenkin tuli se merkki.

Vierailija

manui kirjoitti:

Mc skeptik II kirjoitti:

wonderlust kirjoitti:Tuskin siitä kukaan nauttii, vai? Asioille, joille ei mahda mitään, ei yksinkertisesti mahda mitään. Kun sivut jumittavat, käyn toisilla sivuilla, ja palaan myöhemmin tsekkaamaan tilanteen.

Kysäisin vain vinkkiä mikä olisi hyvä keskustelu osoite jossa olisi profiil...

Vierailija

Kaikessa ytimekkyydessään:Kyllä!Juuri kun olen kirjoittanut piiiiitkän kilsanpituisen kommentin, niin silloin kuluu puoli vuorokautta, ja sitten yllätys-yllätys tulee:"Akua huolletaan!".Muuten tunnistan sen siitä, että kuluu hirveästi kauan aikaa lähetä-napin painamisen jälkeen.Jos niin onnettomasti käy, niin silloin on paras ryhtyä hätätoimiin.Maalaa teksti, ja paina sen jälkeen kopioi.Nyt olet turvassa!Ja nyt se pirun merkki on tullut, mutta voit haistattaa sille pitkät, sillä kopioit viestin!Mutta muutenkin Windows explorerilla sivut bugailee, ja hidastelee.Mutta muuten en ole siitä häiriintynyt niin paljoa, kunhan en ole kirjoittamassa mitään pitkää kommenttia.

Vierailija

Kimba´sMate kirjoitti:Kaikessa ytimekkyydessään:Kyllä!Juuri kun olen kirjoittanut piiiiitkän kilsanpituisen kommentin, niin silloin kuluu puoli vuorokautta, ja sitten yllätys-yllätys tulee:"Akua huolletaan!".Muuten tunnistan sen siitä, että kuluu hirveästi kauan aikaa lähetä-napin painamisen jälkeen.Jos niin onnettomasti käy, niin silloin on paras ryhtyä hätätoimiin.Maalaa teksti, ja paina sen jälkeen kopioi.Nyt olet turvassa!Ja nyt se pirun merkki on tullut, mutta voit haistattaa sille pitkät, sillä kopioit viestin!Mutta muutenkin Windows explorerilla sivut bugailee, ja hidastelee.Mutta muuten en ole siitä häiriintynyt niin paljoa, kunhan en ole kirjoittamassa mitään pitkää kommenttia.

Minäkin käytän tuota kopiointi juttua. En muuten pystyisi kirjoittamaan näihin "lainattuihin viesteihin". Joskus saattaa toimia ettei sitä tarvitse tehdä. Kerran en muistanut kokohommaa ja tuli "akua huolletaan" juttu ja kilometrin pituinen viestini katosi "bitti avaruuteen"...

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kimba´sMate kirjoitti:Kaikessa ytimekkyydessään:Kyllä!Juuri kun olen kirjoittanut piiiiitkän kilsanpituisen kommentin, niin silloin kuluu puoli vuorokautta, ja sitten yllätys-yllätys tulee:"Akua huolletaan!".Muuten tunnistan sen siitä, että kuluu hirveästi kauan aikaa lähetä-napin painamisen jälkeen.Jos niin onnettomasti käy, niin silloin on paras ryhtyä hätätoimiin.Maalaa teksti, ja paina sen jälkeen kopioi.Nyt olet turvassa!Ja nyt se pirun merkki on tullut, mutta voit haistattaa sille pitkät, sillä kopioit viestin!Mutta muutenkin Windows explorerilla sivut bugailee, ja hidastelee.Mutta muuten en ole siitä häiriintynyt niin paljoa, kunhan en ole kirjoittamassa mitään pitkää kommenttia.

Sen kuin klikkaatte Päivitä-nappulaa, niin armon romaaninne eivät ole siellä bittiavaruudessa. Tai painatte edellinen-nappia, sieltä sen saa myös takaisin. Ja Explorerilla voi heittää vesilinnun sijaan vaikka naapuria, hommatkaa Mozilla Firefox. Paaljon parempi, kokemuksen äänenä sanon. Kaikki sivut eivät edes toimi kunnolla IE:llä, joten suosittelen Firefoxia. (Päivän mainostuokio on nyt ohi.)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mc skeptik II kirjoitti:Kysäisin vain vinkkiä mikä olisi hyvä keskustelu osoite jossa olisi profiil...

Jos musiikki iskee, suosittelisin Last.fm:ää. Koneelle asennetaan ohjelma, joka päivittää automaattisesti Last.fm-profiiliisi kuuntelemasi kappaleet, ja näyttää kaikkien aikojen soitetuimmat kappaleet ja bändit. Voit liittyä Grouppeihin, kirjoittaa foorumeille, lisätä ystäviä, tehdä soittolistoja, muokata profiilisivuasi... Jos ketään kiinnosti, kurkatkaapas Last.fm:n sivut ja vaikkapa *köh köh* minun profiiliani (Awyer). Tai onko kukaan Aapelissa? Olen samalla nickillä siellä. Yksin-, kaksin- ja moninpelejä, foorumi, oma (tai useampi) hahmo jota voi muokata jne. Tämä on suomeksi, Last.fm:ssä täytyy pärjätä suurimmassa osassa paikoista englanniksi. Muita ei tule mieleen, tuskin täältä löytyy Gootti.nettiinkään halajavia : D Tai Suosikin sivut ovat oikein mukavat, silläkin roikun.

Vierailija

Mc skeptik II kirjoitti:

manui kirjoitti:

Mc skeptik II kirjoitti:

Kysäisin vain vinkkiä mikä olisi hyvä keskustelu osoite jossa olisi profiil...

No se siitä hyvähän osoite tämäkin on! Mielipiteeni on että vaikka ei voikkaan mitään että akua huolletaan niin kyllä se on vähän liian yleistä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat