Kumpi on parempi:vicar vai rosa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

vastatkaa

Sivut

Kommentit (199)

Vierailija

Kyllähän se on Rosa. Rosalla on hyvä piirrustustaito. Olisin valinnut Vicarin paremmaksi, mutta Rosan klassikot ovat sen verran parempia. Pidän Vicarista sen tähden, koska hän piirtää ns. Akun tavallisesta elämästä. Rosa taas piirtää seikkailuja, klassikoita ym.

samppa

Vierailija

Tämä on näitä aluperäisiä "Kumpi on parempi"-topicceja. Näinköhän joku vielä nostaa jonkun minun tekemän "Laita nämä paremmuusjärjestykseen"-topicin. Taisin itse keksiä tuon jälkimmäisen. :D

Kauhea topic ja vielä kaiken lisäksi tuo ensimmäinen viesti (minun kirjoittama tietysti) tässä topicissa on järkyttävä!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Maij_ kirjoitti:Rosa on ehdottomasti parhain! Hänen kädentaitonsa on parempi ,ja yksityiskohdat hassuja.Hän muutenkin valitsee hyvän aiheen tarinaan että sitä on kivaa lukea ,ja siihen ei kyllästy kuten joskus kuitenkin Vicarin saattaa kyllästyä... :)

ROSA IS THE BEST!

Vicar on parempi. Muuttui lista

Vierailija

En ole tutustunut Vicarin tekemiin sarjakuviin, mutta valitsen hänet, koska se ei tee varmaankaan niin yksityiskohtaisia sarjakuvia mitä Rosa.

Vierailija

Don Rosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat