uudet vai vanhat disney animaatiot.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kummat on kivempia/hauskempia vanhat vai uudet disney animaatiot

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Vanhat ehdottomasti. Eivät ainakaan nuo uudet Disneyn 3D-animaatioelokuvat pahemmin ole iskeneet. Jättäisivät ne Pixarin hommaksi...

Vierailija

Ehdottomasti vanhat! Uudet animaatiot on melkein kaikki tietokoneella tehtyjä, ja niistä en erityisemmin pidä. Vanhoissa on myös hiukan paremmat tarinat, kuin uusissa. Ja niin kuin olen aiemminkin sanonut, on hienompaa nähdä piirtäjien piirtämiä hahmoja, kuin tietokoneella tehtyjä.

Vierailija

Vanhemmat on reilusti parempia. Esim. Tämä ei liity Akkariin mutta vanhat Disneyn short-filmsit oli paljon parempia kun nämä uudet.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:No vanhathan ovat tietenkin suurin osin klassikoita, mutta pitäähän uusillekkin antaa mahdollisuus. Niistäkin tulee joskus vanhempia. (Ellei se maailmanloppu yllätä ensin).<br />

Vanhoja on paljon hyviä, mutta olen nähnyt hyviä - myös uusien joukosta. Jos otetaan klassikot erikseen, on uudet ja vanhat tasavertaisia.<br />

Sami-96

Olen täysin samaa mieltä.

Vierailija

No vanhathan ovat tietenkin suurin osin klassikoita, mutta pitäähän uusillekkin antaa mahdollisuus. Niistäkin tulee joskus vanhempia. (Ellei se maailmanloppu yllätä ensin).

Vanhoja on paljon hyviä, mutta olen nähnyt hyviä - myös uusien joukosta. Jos otetaan klassikot erikseen, on uudet ja vanhat tasavertaisia.

Sami-96

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vanhoissa animaatioissa kiehtoo eniten se että ne ovat oikeita taideteoksia, kuin elävä taidemaalaus. Ja tietenkin niissä on legendaarisia hahmojakin: Baloo, Bagheera, Aku Ankka, Pongo ja Roger esim. Mut kyllä ne uudemmatkin voivat kiinnostaa. Se vaan on aiheesta kiin. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat