Oldest Members (K18)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tiedän että täälä on tuo samantapainen keskustelu aiemminkin, mutta koska sielä lähinnä kyseltiin että onko täälä yli ala-astelaisia niin ajattelin että meille vielä vanhemmille ankisteille olisi hyvä olla edes sitten jonkinmoinen oma pieni soppi.

Myöskin vähän yllätyin, kuinka paljon täälä on täysi-ikäsiä. (Kuinka paljon meitä loppujen lopuksi täälä mahtaa olla??)

Epäröin pistää tuota K18 tuohon mutta selvyyden vuoksi sitten pistin. Toivottavasti se ei vedä lapsosia tänne tapansa mukaan, kuin hunaja kärpäsiä.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

ake ankkuli kirjoitti:Tämä vaikuttaa oudolta mutta miks tuos on k-18?

Tässä ei ole mitään materiaalia joka on kielletty alle 18 vuotiaille.

Niinpä!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

emmip kirjoitti:

SAMI-96 kirjoitti:Vai että oikein "K18" tuota on syytäkin epäröidä ja teit väärän valinnan, koska nämä sivut on tarkoitettu kaiken ikäisille ei tänne tuollaisia saa pistää, koska täytyy ymmärtää että täällä on myös alle 10v pikku-ihmisiä jotka voivat henkisesti loukkkaantua ja alkaa luulla ettei näitä sivuja ole heidän ikäisilleen tarkoitettukaan,ja että he ei saisi täällä olla, itsekin olen alle mutta tulin kertomaan tämä.

Olen samaa mieltä kanssasi. Olen itsekin alle 18. Toi otsikko missä lukee k18 niin se voi vetää pienempiä lukemaan tätä keskustelua.

Ei mitään k18-keskustelua tänne!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Tää on tarkotettu kaikille Akkari faneille eikä vaan vanhoille. Miks pitäis olla sillei ett on vaan yli 18 vuotiaille sais kirjotta ajattele vähä. Kop!, kop! Ite täytän koht 13

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Miksi muka täysi-ikäisille pitäisi olla jokin pieni "soppi"??? Kas kun ei ole tällaista "soppea" erikseen viisivuotiaille ja yksitoistavuotiaille ja... Iällä ei ole mitään merkitystä täällä vaan kaikki keskustelut ovat kaikille avoinna ikään katsomatta!!!

Vierailija

Strato kirjoitti:Hei haloo! Tää on alunperin yli 3 kuukautta vanha keskustelu, joten antakaa vaan asian olla.

Sanoppa ykskin hyvä syy?

Vierailija

ake ankkuli kirjoitti:Tämä vaikuttaa oudolta mutta miks tuos on k-18?

Tässä ei ole mitään materiaalia joka on kielletty alle 18- vuotiaille.

Olen ihan ymmällään.Onkohan tämä elokuva vai joku muu?Hohhoi...katson vaan tätä sivustoa.terv.Remy23

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:

Strato kirjoitti:Hei haloo! Tää on alunperin yli 3 kuukautta vanha keskustelu, joten antakaa vaan asian olla.

Sanoppa ykskin hyvä syy?

No esimerkiksikin viestiketjun alottaja on ollu aktiivisena viimeks n. kaks kuukautta sitten, et ei sun saarnaamiset taija mennä perille.

Vierailija

Vai että oikein "K18" tuota on syytäkin epäröidä ja teit väärän valinnan, koska nämä sivut on tarkoitettu kaiken ikäisille ei tänne tuollaisia saa pistää, koska täytyy ymmärtää että täällä on myös alle 10v pikku-ihmisiä jotka voivat henkisesti loukkkaantua ja alkaa luulla ettei näitä sivuja ole heidän ikäisilleen tarkoitettukaan,ja että he ei saisi täällä olla, itsekin olen alle mutta tulin kertomaan tämä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat