Keräätkö jokaisen uuden taskarin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli ostatteko aina uusimmat taskarin kun se ilmestyy?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

miljoonantekijä kirjoitti:en ole niin tyhmä että ostan vaan odotan että se akkari tulee divariin ja ostan sen sieltä eurolla tai kahella

hyvä idea

Vierailija

Masson-dragon kirjoitti:Eli ostatteko aina uusimmat taskarin kun se ilmestyy?

tottakai ny uusin taskari pitää ostaa enmä ny mihinkää kirjastoon sitä mene ostaan mä oon aku friikki

Vierailija

Ostan aina nykyään uusimman ja vanhojakin on kiitettävästi. Uuden taskarin pitäisikin varmaan ilmestyä pian kaupan hyllyille

Vierailija

En, mutta haluaisin kyllä. Mutta oikeastaan vanhat on parempia ja saan välillä ostaa kirpparilta niitä vanhoja.

Vierailija

kyllä oon saanu sen kuvan valmiiks jossa on roope, iines, tupu, hupu ja lupu sain puolet siitä sinisestä missä on melkeen kaikki tyypit siitä saakka mul on taskareita uusimpaan. teema taskareita ei oo niin paljoo. :o

Vierailija

:@ en yleensä osta, paitsi silloin kun saan vanhemmilta rahaa :@ tai sitten saatanhan joskus ihan huvin vuoksi ostaakin :)

Vierailija

EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat