Mikä koira?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka Koira olisi teidän mielestänne paras? Entä huonoin? Entä mitä koiraa ei tarvittaisi? (koiria mm. Hurtta H. Henkevä, Pluto, Pepi, Kulkuri sun muut) Mielestäni Kulkuri on parhain. Vähiten pidän Siitä koirasta joka Tulpulla on joskus suojelemassa taloa, nimeä en tiedä. :)

Kommentit (14)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

makko kirjoitti:Älkää unohtako Kenraali Nuuhkua (vai mikä sen nimi oli?). Mielestäni huvittavin eläin Aku Ankassa vaikka aika harvoin näkyy.

Se on Kenraali Nuuh.

Vierailija

tompaa kirjoitti:paras koira on Pluto tai Pulivari.<br />

Huonoin koira eli turhin koira on joku sellanen joka on ollu vaan yhessä jaksossa eli vaikka se koira joka oli kerran tulpun vahtikoirana.

Juu-u. Tosi on.

Vierailija

paras koira on Pluto tai Pulivari.

Huonoin koira eli turhin koira on joku sellanen joka on ollu vaan yhessä jaksossa eli vaikka se koira joka oli kerran tulpun vahtikoirana.

Adiel
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Musta Hurtta H. Henkevä on hauska ja Pulivari on paras! Turhin on ehkä just se Tulpun koira.

??????????????????????????????????? ???????????????????????????????????

???????????????????????????????????

Siinä lukee CHOCOLATE.

Vierailija

Pulivari on omasta mielestäni paras. Se on ihanan lempeä ja pörröinen. Aku on päässyt monesta pinteestä Pulivarin avulla. Jos Pulivari olisi minun, se olisi juuri passeli minulle.

Toinen ihana koira on Pepi. En juurikaan tykkää hahmosta, mutta ulkonäkö on suloinen. Pepiä on mukava piirtää.

-BA niin kuin RA

Vierailija

Pulivari on kaikista paras, kuten best ankka sanoi, se oli juuri passeli minulle. Sellainen ihanan pörheä ja auttaa aina tarvittaessa. Lisäksi bernhardilaiset on lapsiystävällisiä, juuri sopiva koira siis!

Minusta myös Pluto ja Kenraali Nuuh ovat kivoja koiria. Pluto auttaa aina Mikkiä ja Kenraali Nuuh Sudepentuja. Ei Pepikään huono ole.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

Pulivari on uskomattoman sympaattinen ja pörröinen koira.

Plip puolestaan on aika joutava otus. Noista kertavierailijoista on paha mennä sanomaan.

PS. Sori spämmäys. Kone ei suostunut aluksi lähettämään viestiä joten kirjoitin uuden ja sitten ne molemmat tulivat sivulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat