Valituksia ylläpidolle

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko kellään mitään valittamista ylläpidolle kuin se että:

1. Akupedia bugittaa

2. Sisäänkirjautuminen bugittaa

3. Kuvaa ei saa valita itse! (tota mikä näkyy keskusteluissa)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Sofia kirjoitti:Mä en voi vaihtaa salasanaani ja joudun tilaa aina uuden.

Valitse profiilistasi käyttäjätiedot. Sieltä voit vaihtaa salasanasi.

Vierailija

OK! Laittelen sitten vähän valituksia.-Sivusto on hidas.(Ei aina.)

-Akupediassa ei näy omaa ikää, vaikka oon laittanu sen näkyväks.

-Kirjasto ei aukea.

Toivoisin että turhat/vanhat (Siis ainakin kolme viikkoa vanhat.)keskustelut poistettais.

Muuten sivut ovat A-luokan sivut. :) :D

Laitan vielä perustelut tohon toiveeseen.

Elikkä siks haluun et ne poistettais, koska ne numerot(12345678910) ärsyttää ja muutenkin ei heti löydä haluamaansa keskustelu foorumia.

~ipu99

Vierailija

ja sit vielä jouvuin (tässä lähiaikoina ) tilaa maan koko ajan uuden salasanan ku se minkä oispitäny toimii ei toiminu

Vierailija

Nunnu kirjoitti:Jos toista kertaa Ankkalinnan bulevardilla kulkevat Roope ja Kroisos yhdessä kuin parhaat kaverit. Akuistani en tosin ole kyseistä kuvaa löytänyt, joten viikon vieras kisaan on mahdoton vastata. Edellis viikolla siellä sentään loikki Tiku, vai oliko se Taku, mutta nyt näyttää varsinaiselta piilokuvalta koko kisa. Jospa arvaan sivujen 1-33 välillä?

nunnu se on roope-setä lehdestä otettu kuva

Vierailija

ank1 kirjoitti:ja sit vielä jouvuin (tässä lähiaikoina ) tilaa maan koko ajan uuden salasanan ku se minkä oispitäny toimii ei toiminu

Mulla oli kans aluks sillee, että joka kerta kun tulin, piti tilata uusi salasana, kun en tiennyt mistä sen voi vaihtaa ja tietsikan antamat salasanat olivat jotain kertakäyttöisiä !!!

Vierailija

ank1 kirjoitti:ja sit vielä jouvuin (tässä lähiaikoina ) tilaa maan koko ajan uuden salasanan ku se minkä oispitäny toimii ei toiminu

Niin mäkin jouduin

Vierailija

Muuten internet explorerilla nää sivut jumittaa varmasti.Kannattaa hankkii mozilla tai opera (operalla toimii parhaiten.)

Vierailija

Nunnu kirjoitti:Jos toista kertaa Ankkalinnan bulevardilla kulkevat Roope ja Kroisos yhdessä kuin parhaat kaverit. Akuistani en tosin ole kyseistä kuvaa löytänyt, joten viikon vieras kisaan on mahdoton vastata. Edellis viikolla siellä sentään loikki Tiku, vai oliko se Taku, mutta nyt näyttää varsinaiselta piilokuvalta koko kisa. Jospa arvaan sivujen 1-33 välillä?

Se oli Roope-Sedän kilpailu...

Vierailija

USEIN, KUN YRITTÄÄ LÄHETTÄÄ VIESTEJÄ, NIIN TULEE ILMOITUS SIITÄ "HIMPHAMPPURIN SÄKÄVÄKÄPIMAUKSESTA" TÄMÄ ON JO TOINEN VIESTI, JOMKA YRITÄN LÄHETTÄÄTÄHÄN KESKUSTELUUN!

Vierailija

outoX kirjoitti:Onko kellään mitään valittamista ylläpidolle kuin se että:<br />

1. Akupedia bugittaa<br />

2. Sisäänkirjautuminen bugittaa<br />

3. Kuvaa ei saa valita itse! (tota mikä näkyy keskusteluissa)

saahan sen ko menee profiilin ja painaa sitä neliötä missä on kuva ja siellä on vaihtoehtoja

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat